Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی
Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

زمان انتقال به مدرن ترین سیستم ERP ابری فرا رسیده است...

سال 2020 برای تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و زنجیره تأمین بسیار چالش برانگیز بوده است و هرچه از آن بگوئیم، باز هم کم گفته ایم. این چالش اختلال نام داشت. شرکت هایی که با سیستم های قدیمی و محلی ERP کار می کردند، در تقلا بودند که هر چه سریع تر همگام با تغییرات پیش بروند و زمانی که با رویکردی بنام "دورکاری کارکنان" مواجه شدند، چالش بزرگی را سر راه خود دیدند.

شرکت هایی که در گذشته به سیستم های ابری ERP تجهیز یافته بودند؛ از انعطاف پذیری و چابکی قابل قبولی برخوردار بودند و توانستند براحتی از پس مشکلات ناشی از شیوع کووید 19 برآیند. سیستم های ابری امکان دورکاری و دسترسی امن به سیستم ها در مواقع ضروری و از هر کجا را برای کارمندان مهیا ساختند. حتی برخی از تولیدکنندگان  به این فکر افتادند که خط تولید خود را کاملاً تغییر دهند؛ هرچند ممکن بود این تغییر موقتی باشد. سیستم های ERP مبتنی بر ابر با بیشترین قابلیت تنظیماتی توانستند این تغییرات را بدون نیاز به فرد برنامه نویس که لازم باشد چند ساعت و یا حتی چندین شبانه روز را به بازنویسی سیستم ها و فرایندها اختصاص دهد، اعمال نمایند.

عدم تطابق سیستم ERP با سریع ترین تغییرات در تکنولوژی، کسب و کار و مشتریان در این روزها به قدری واضح ومحسوس می باشد که برای اثبات آن هیچ نیازی به شرایط خاص از جمله شیوع بیماری همه گیر نمی باشد.

ممکن است دست و پنجه نرم کردن با سیستم قدیمی که دیگرهیچ وجه اشتراکی با ابعاد کسب و کارندارد و امکان سفارشی سازی مجدد ارتقاء آن بسیار وقت گیر و گران می باشد و به همین دلیل از نسخه های فعلی عقب افتاده است؛ این احساس را در شما بوجود آورد که گویی درگودالی قیری گیرافتاده اید.

 

و اما خبر خوب...

خبر خوب این است که سیل تکنولوژی های جدید، ERP های امروزی را به مراتب خیلی بهتر از ERP های دیروزی ساخته است. تحلیلگرانی از جمله گارتنر در اوایل سال 2020 پیش بینی می کردند که " ماهیت متغیر ERP " فرصت های جدید و هیجان انگیزی را برای شرکت ها بوجود می آورد تا بتوانند تحول را در کسب و کار خود بیافرینند و هر چه سریعتر به بهبودی اثربخش دست یابند.

ماهیت متغیر ERP منجر به انعطاف پذیری بالا و سفارش سازی آسان آن شده است. ERP ابری که جدیدترین سکوها و قابلیت هایی با حداقل کُدگذاری را در اختیار دارد؛ قدرت بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد تا تغییرات را ایجاد نماید و اپلیکیشن را متناسب با وسعت کسب و کار طراحی کند. این قابلیت ها نه تنها بار کاری تیم IT را برای کدنویسی، نگهداری و پشتیبانی، و ارتقاء برنامه کاهش می دهد؛ بلکه فرصتی را در اختیار افراد آشنا به کسب و کار قرار می دهد تا خود بتوانند اپلیکیشن های کسب و کار را ایجاد کرده و به حل مشکلات کسب و کار بپردازند. چنین رویکردی یک تغییر اساسی محسوب می گردد و می تواند حُکم متغیر این بازی را داشته باشد.

 

 

نرم افزار ERP جام پرسیا

 

بنابراین می توان گفت که سال 2021 فرصتی برای انتقال سازمان ها به مدرن ترین سیستم های ابری ERP است؟

زمانی که برای تعویض سیستم های قدیمی ERP و آغاز تحول در کسب و کار از آمادگی لازم برخوردار شدید؛ انتخاب را به چه صورت پیش خواهید برد؟




***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد