Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی
Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

نرم افزار مدیریت وظایف و مدیریت پروژه جام پرسیا

نرم افزار مدیریت وظائف ارائه دهنده سکویی است که می تواند شما را در انجام وظائف مشخص در لیست یاری رساند، سایر کارها و وظائف روزانه را سازماندهی کرده وهمه را یکجا گرد هم آورد.

نرم افزارهای مدیریت وظائف می کوشند کلیه وظائف محول را قبل از کارهای جدید، به پایان برسانند. معمولاً چنین وظائفی مستقل بوده و هیچ ارتباطی با سایر وظائف ندارند.

شما می توانید با کمک چنین نرم افزاری بر حجم وظائف بیافزایید، آنها را مطابق با سلیقه خود دسته بندی یا سازماندهی کنید، و همچنین برای هر یک از آنها تاریخی را تعریف کنید. موارد ذکر شده تنها ارائه ای از ساده ترین ویژگی های موجود در اغلب نرم افزارهای مدیریت وظائف می باشند.

امروزه بهنگام انتخاب نرم افزارهای مدیریت وظائف با انبوهی از اینگونه نرم افزارها مواجه می شوید که قادرند شما را در انجام وظائف یاری برسانند و آنها را سازماندهی کنند. انتخاب بهترین نرم افزار در اغلب مواقع کاری بس دشوار و گیج کننده است.

کاربرد اغلب اپلیکیشن های مدیریت وظائف آسان می باشد و همچنین عملکرد آنها وظیفه محور بوده و شما را در انجام کارهایتان یاری می رساند.

از سوی دیگر نرم افزار مدیریت پروژه، هماهنگ سازی پروژه ها را برایتان میسر می سازد.

نرم افزار مدیریت پروژه مجموعه ای از ابزارها و ویژگی هاست که شما را در برنامه ریزی پروژه، تلاش جهت همکاری بیشتر، سازماندهی پروژه وتحویل آن یاری می رساند. در واقع بهتر است بگوییم که در مدیریت پروژه  تنها از یک سکو برای کلیه ابزارها استفاده می شود و تردید انتخاب میان چندین اپلیکیشن برطرف می گردد. 

از همه مهم تر شاید این عبارت درباره همه ابزارها صدق نکند؛ ولی عمده ابزارهای موجود در نرم افزار مدیریت پروژه می توانند بخوبی در نرم افزار مدیریت وظائف ادغام شوند. در حالی که ممکن است برعکس این قابلیت امکان پذیر نباشد.

این احتمال وجود دارد که نرم افزار مدیریت وظائف بعنوان نرم افزار مدیریت پروژه تلقی گردد؛ اما اغلب نرم افزارهای مدیریت وظائف در طراحی و ویژگی هایی که ارائه می دهند، بسیار آسان تر عمل می کنند.

نرم افزار مدیریت پروژه کلیه ابزارها و قابلیت های نرم افزار مدیریت وظائف، بعلاوه چندین ویژگی دیگر، را ارائه می دهد. این ویژگی ها می توانند با توجه به نوع ابزار انتخابی، با یکدیگرفرق داشته باشند.

رایج ترین ابزارهای مدیریت پروژه ویژگی هایی از جمله برنامه ریزی، وابستگی های وظیفه، پیگیری نقطه عطف، مدیریت فایل، مدیریت منابع، پیگیری زمان و مواردی از این قبیل را دارا می باشند.

علاوه بر این امکان اجراء همزمان چندین پروژه فراهم می شود و می توانیم تنها از یک نرم افزار مدیریت پروژه برای تمامی  پروژه ها استفاده کنیم؛ چنین حالتی برای اغلب مدیران پروژه، ایده آل می باشد.

 

بهترین نرم افزار ERP در ایران

 

نرم افزار مدیریت پروژه و مدیریت وظائف جام پرسیا

با برخورداری از نرم افزار مدیریت پروژه جام پرسیا، هر دو گرایش مدیریت پروژه و مدیریت وظائف را تنها در قالب یک نرم افزار در اختیار خواهید داشت.




***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد