Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی
Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

آشنایی با نمونه هایی از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

اولین و آسان ترین وجه تمایز میان سیستم های CRM به تفاوت های موجود میان CRM های مبتنی بر ابر و CRM های محلی مربوط می شود. CRM محلی همانطور که از نامش پیداست؛ به سیستمی اشاره می کند که توسط شرکت خریداری می شود و بصورت محلی در سرور شرکت راه اندازی شده و قابل دسترسی می باشد. سیستم های محلی CRM بهترین گزینه برای شرکت هایی هستند که سخت ترین تدابیر امنیتی را دارا می باشند و اصولاً در یک مکان مشخص به فعالیت می پردازند.

CRM های دیگری نیز وجود دارند که تحت عنوان "نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS)" به فعالیت می پردازند و بیشتر اوقات تحت عنوان CRM های مبتنی بر ابر و یا CRM سفارشی، معرفی می شوند. در واقع این نرم افزارها نوعی اشتراک محسوب می شوند که حق اشتراک آنها توسط شرکت و بصورت ماهیانه یا سالیانه پرداخت می گردد و داده ها ی آنها در سرور فروشنده ذخیره سازی می شود. کسب و کار درچنین حالتی از هر کجا به پایگاه داده دسترسی کامل دارد. عمده کاربرد این نمونه از نرم افزارها برای شرکت هایی است که در بیشتر مواقع به صورت دورکار به فعالیت می پردازند.  

یکی از بهترین ویژگی های سیستم های ابری مقیاس پذیری آسان آنها می باشد؛ همگام با رشد و توسعه شرکت براحتی می توانیم پایگاه داده را بسط دهیم و برای دسترسی به این قابلیت، هیچ نیازی به تنظیمات سرور و یا سیستم ذخیره سازی نداریم.

 

بهترین نرم افزار ERPایرانی

 

CRM های اجتماعی

کانال های اجتماعی در دنیای امروزی جایگاه نخست کمپین های بازاریابی را از آنِ خود ساخته اند و مشتریان بالقوه و آینده نگر را هدف می گیرند؛ بنابراین با بهره مندی از یک سیستم CRM خاص که بتواند فعالیت شبکه های اجتماعی را پیگیری کند، احتمال جذب فرصت های فروش و بازاریابی نیز افزایش یافته و مجالی برای فضای مجازی فراهم می شود که کمپین ها و اعلامیه ها را از آنِ خود نماید. CRM اجتماعی به جمع آوری داده های موجود در کانال های اجتماعی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و مواردی از این قبیل می پردازد و جهت اطلاع رسانی شرکت از الگوها و گرایش های مصرف کنندگان، آنها را بکار می گیرد.

پیگیری رفتارهای آنلاین به جهت حفظ  رقابتی مستمر برای کسب و کارهای آنلاین، بسیار مهم و ضروری می باشد؛ همچنین کسب و کارها به لطف سیستم کنترل خودکار می توانند کارهایی را که در اغلب مواقع منجر به از کار افتادگی کارمندان می شود، حذف نمایند. سیستم های اجتماعی CRM نه تنها کسب و کارها را قادرمی سازند که با مشتریان خود در شبکه های منتخب در ارتباط باشند؛ بلکه به آنها این امکان را می دهند که پُست ها و سایر فعالیت های موجود در سکوهای اجتماعی را پیگیری کنند و بهنگام بروزهر گونه مشکل، رویداد و یا دیگر موارد احتمالی، آنها را نشانه گذاری نمایند.




***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

نرم افزار ERP؛ یک تجربه موفق...

نادیده گرفتن تجارب و آموزش های کسب شده  به منظور کشف چالش های جدید با مسئولیت های بیشتر، تغییر شغل در سن 40 سالگی و یا تغییر مسیر شغلی، کار صحیحی نمی باشد. اگر بخواهیم کمی عقب تر برویم و به بررسی مهارت های انتقالی حاصل از تجربه نرم افزار ERP بپردازیم، با حجم زیادی از فرصت های شغلی مواجه خواهیم شد.

دراین مقاله می کوشیم  به اختصار به بررسی مهارت هایی که با تجربه ویژگی های شاخص ERP حاصل می شوند، بپردازیم. همچنین نگاه کوتاهی  به ارزشمندی این تجربه خواهیم داشت که چگونه می تواند بدون در نظر گرفتن شغل مورد علاقه تان، آن را به فرصتی جذاب مبدل سازد.

 

برجسته سازی مهارت ها با ERP

بطور کلی نرم افزار ERP برای سازماندهی، تجزیه و تحلیل و پیگیری کلیدی ترین نقاط داده ای کسب و کار بکار گرفته می شود؛ از اموال، منابع انسانی و زنجیره تأمین گرفته تا مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و...، کلیه بخش های نامبرده از مهم ترین قسمت های هر کسب و کاری  بشمار می آیند.

به این ترتیب فرد با تجربه نرم افزار ERP قادر است در سایر موارد نیز باتجربه عمل کند، مواردی از جمله:

 

- سازماندهی داده ای

- تجزیه و تحلیل داده ای

- ساده سازی

- اولویت بندی

لازم به یادآوری نمی باشد که یادگیری نرم افزار ERP نیازمند یکسری مهارت های تکنیکی نیز می باشد.

 

نرم افزار جام پرسیا ERP

 

تجربه ERP به کدام  فرصت  شغلی انتقال می یابد؟

حتی تصور موقعیت یا جایگاهی که تجربه ERP در آنها بعنوان یک دارائی باارزش شناخته نشود، بسیار دشوار است. ممکن است ERP  نتواند نماینده جلوه  خاصی از مهارت های درونی و یا مهارت های عمومی افراد باشد. این احتمال نیز وجود دارد که هر موقعیت داخلی منجر به ارتباط مستقیم با مشتری نشود؛ در عین حال یک فرد  با تجربه ERP  می تواند بیشترین سود ممکن را برای کسب و کار رقم بزند.




***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

عناصر کلیدی زنجیره تامین و اهمیت آن

هدف اصلی سازمان های زنجیره تأمین، برنامه ریزی منابع و ظرفیت مورد نیاز آنها جهت برآورده سازی نیازهای مشتریان می باشد؛ کما اینکه بهینه سازی هزینه، سرویس ها، موجودی، پایداری و سایر اهداف موجود نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشند. مهمترین فرایندهای زنجیره تأمین عبارتند از:

 

- تأمین منابع و خرید

- برنامه ریزی زنجیره تأمین که شامل برنامه ریزی تولید، پیش بینی تقاضا، مدل سازی شبکه و بهینه سازی عرضه و تقاضا می باشد.

- حمل و نقل ( ورود و خروج ) که شامل واردات، برون مرزی و صادرات (مدیریت تجارت جهانی یا GTM) تحت نظارت صادرات و واردات است.

- انبارداری و توزیع که شامل دریافت، ذخیره سازی، چیدمان، بسته بندی و حمل و نقل موجودی می باشد.

- تولید ( برخی سازمان ها مقوله تولید را در حوزه زنجیره تأمین خود قرار می دهند )

- عملیات فروشگاهی

- سرویس ها از جمله سرویس پس از فروش، مرجوعی ها، تعمیر و ارتقاء محصولات فیزیکی و دیجیتال.

 

سازمان های زنجیره تأمین با وجود این فرایندها به مدیریت پیش بینی تقاضا می پردازند؛ تأمین کنندگان (از جمله تأمین کنندگان قراردادی ) را انتخاب و مدیریت می کنند، برای محصولات و تولید آنها برنامه ریزی می کتتد (با در اختیار داشتن مواد خام )، کالاهای ساخته شده را ذخیره کرده و تحویل مشتری می نمایند ( بوسیله امکانات لجستیکی و یا تأمین کنندگان ثالث خدمات لجستیک (3PLs) به هماهنگی و برنامه ریزی سفارشات و تحویل آنها می پردازند)، و نیز مدیریت محصولات مرجوعی، معیوب و یا مازاد بر نیاز را بر عهده دارند.

 

بهترین نرم افزار ERP ایرانی

 



***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

راه اندازی قیف فروش آنلاین

تا به حال قیف فروش آنلاین ساخته اید؟ با اهمیت روزافزون پل های ارتباطی در حوزه فروش، دیگر تعلل و درنگ جایز نمی باشد.

برای ساخت قیف فروش در ابتدا لازم است چند مرحله پشت سر گذاشته شود که عمدتاً به تجزیه و تحلیل و جلب توجه مخاطب مربوط می گردد. صفحات فرود، صفحات فشرده و کمپین های ایمیل جزء جدائی ناپذیر این پروسه هستند.

در ادامه به نکاتی می پردازیم که شما را با چگونگی ساخت قیف فروش آنلاین آشنا می سازند... .

 

تجزیه و تحلیل رفتار مخاطب

اولین قدم برای ساخت قیف فروش به تجزیه و تحلیل رفتار مخاطب برمی گردد. آشنائی بیشتر با مخاطب، سودمندی قیف فروش را بهمراه خواهد داشت. برای موفقیت در این کار لزوماً نیازی به بازاریابی هر فرد نیست؛ بلکه باید به افرادی توجه کرد که بیشترین تناسب را با پیشنهادات داشته باشند. به همین منظور ابزارهای بسیاری وجود دارند که به گزارش رفتار کاربر می پردازند؛ سایت های فعال را نشان می دهند و تعداد بازدیدکنندگان صفحات سایت را مشخص می سازند.

علاوه بر این چنین ابزارهایی می توانند اطلاعات مفیدی از محل کلیک مشتریان احتمالی؛ زمان فعالیت آنها و مدت زمان سپری شده در یک صفحه خاص را مشخص سازند. این داده های مهم در ارزیابی کسب و کارها و اصلاح شخصیت خریدار بسیار مؤثر می باشند. شرکت ها باید بکوشند راه های ورود مخاطبان نهائی به قیف بازاریابی را بیابند. این مقاله برای کسب اطلاعات بیشتر جهت شناسائی بازار هدف تقدیم شما همراهان می شود.

ضروریست کسب و کارها در مرحله کنترل آگاهی و بهنگام ورود افراد به قیف، هوشمندانه رفتار کنند؛ با این حساب چشم اندازهای فاقد ارزش و اعتبار باید به کنار گذاشته شوند. همچنین لازم است مرحله کنترل آگاهی از محتوا و تبلیغاتی بهینه برخوردار باشد تا بتواند حجم ترافیک قیف را بالا ببرد. آشنایی با شبکه های اجتماعی و کسب اطلاعات و نوع محتوایی که مورد پسند مخاطبان باشد و همچنین روش های مقرون بصرفه ای که مخاطبان را وادار می سازد به برندی جدید و نوپا مجالی برای ابراز وجود دهند، ضروری می باشد.

 

نرم افزار جام پرسیا ERP

 

جلب توجه مخاطبان

پس از مرحله تجزیه و تحلیل رفتار مخاطبان نهائی، نوبت به جلب توجه آنها می رسد. تنها راه موجود جهت فعالیت مستمر قیف فروش کسب و کار به جذب افراد مربوط می شود. این بدان معناست که با دنبال کردن مسیری طبیعی و ارسال محتواها در کلیه سکوها، محتوای درست در جایی درست بکار گرفته می شود. لازم است علاوه بر ارسال مقالات همیشگی، از ویدئوها و دیگر اینفوگرافیک ها نیز استفاده شود و با اینکار خلاقیت و تنوع ایجاد گردد.

علاوه بر اینها  مرحله طعمه سازی به معنای ارائه رایگان یا با اندکی هزینه آهنرباهای سربی به مخاطبان می باشد. طعمه می تواند به اشکال مختلف وجود داشته باشد؛ از جمله وبینارها، محتواهای رایگان، نمونه هایی از محصولات، دوره ها و مواردی از این قبیل. شرکت ها می توانند پیشنهاداتی ارائه دهند که هیچ سود یا زیانی در پی نداشته باشد؛ این بدان معناست که هیچ سودی شامل حال آنها نمی شود، بلکه همگام با پیشرفت قیف فروش منتظر سود نهائی خود در آینده ای نه چندان دور می مانند.  

کسب و کارهای آنلاین با ارائه رایگان برخی موارد در مرحله طعمه سازی مخاطبان خود را تشویق می کنند که در آینده دست به خریدی ارزشمند بزنند. این مرحله فرصتی مناسب برای حذف افرادی است که هیچ گونه علاقه ای به طعمه ارائه شده ندارند. بنظر می رسد افرادی که از پیشنهادات با حداقل ریسک استقبال نمی کنند، گزینه های خوبی برای خریدهای بزرگ تر و ریسک پذیرتر در آینده نیز نمی باشند.



***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ