Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی
Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

تحول کسب و کار با آگاهی افراد از تکنولوژی اینترنت اشیاء

امروزه شاهد افزایش دستگاه های متصل به تکنولوژی اینترنت اشیاء (IoT) می باشیم و عدم توجه به این موضوع و عقب افتادن از رقبا می تواند عواقبی مانند ضرر و عقب افتادگی شرکت ها را بهمراه داشته باشد.

 فناوری اطلاعات در طول دهه گذشته تحول قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است. کلان داده ها، رسانه اجتماعی، تجزیه و تحلیل ها و رایانش ابری از جمله مواردی هستند که تغییرات مهمی را در حوزه تکنولوژی منجر شده اند.

طیف گسترده ای از داده های رفتاری، تبادلات دیجیتال و دسترسی سریع و آسان به اطلاعات، منجر به ظهور تکنولوژی هایی از جمله اینترنت اشیاء و هوش مصنوعی (AI) شده و امکانات را به صورت نامحدود نمایان ساخته است.  

پیش از این نیز تکنولوژی اینترنت اشیاء تأثیر قابل ملاحظه ای بر کسب و کار و نوع گرایش مصرف کننده داشته است و حتی در مواقعی جامعه را تحت تأثیر خود قرار داده است. هوشمندی کلیه صنایع، ازجمله  بهداشت و درمان، بانک ها، سرویس های مالی، بیمه و صنایع تولیدی، به لطف حضور اینترنت اشیاء مهیا شده است.  

هم اکنون شاهد رشد قابل ملاحظه تعداد دستگاه های مجهز به اینترنت اشیاء می باشیم و عدم سبقت از رقباء در این بازار می تواند عقب افتادگی و ضررهای قابل ملاحظه ای را در پی داشته باشد.

پذیرش اتوماسیون مستلزم ایجاد تغییر در استراتژی است. لازم است کارکنان جهت ورود به مسیری ماجراجویانه که نویدبخش آینده ای غیرقابل تصور است، آموزش های لازم را ببینند.

طبق گزارش اخیر NASSCOM که به بررسی اینترنت اشیاء پرداخته است؛ پیش بینی می شود که سرمایه گذاری در تکنولوژی اینترنت اشیاء در سال 2021 به میزان 15 میلیارد دلار افزایش یابد و کسب مهارت های لازم در این حوزه برای 4 الی 5 سال آینده، ضروری شود. بنابراین تقویت مهارت در اینترنت اشیاء برای سازمان ها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در این مقاله به بررسی دلایلی می پردازیم که  آموزش اینترنت اشیاء در آنها بعنوان یکی از مهم ترین اولویت های کسب و کار معرفی می گردد.

 

نرم افزار ERP

 

تأمین ایمنی و بهره وری

با اتخاذ راهکارهای اینترنت اشیاء در امور سازمانی، کارهای تکراری خودکار انجام می شوند و کارمندان از اوقات فراغت بیشتری برخوردار می گردند. آنها می توانند وقت خود را به وظائف مهمی اختصاص دهند که انجام آنها منوط به مهارت های شخصی و توانائی فکری فراتر از این مقوله می باشد. به این ترتیب از تعداد ساعاتی که لازم است صرف وظائف ساده و آسان شود، کم می شود و در نتیجه  بهره وری را به دنبال دارد.

 گذشته از این راهکارهای اینترنت اشیاء با کاهش احتمال خطاهای انسانی در مراحل مختلف فعالیت های مشارکتی، ایمنی را بهبود می بخشند. از سوی دیگر شرایط کاری ایمن و فضای کاری اثربخش در یک شرکت باعث افزایش جذابیت آن برای سرمایه گذاران، ذینفعان و کارکنان می شود و بر اعتبار و اعتماد برند تجاری شرکت، می افزاید.

 

تقویت بازاریابی و توسعه کسب و کار

دستگاه های هوشمند داخلی از جمله دستیارهای پخش صدا و سایر اپلیکیشن هایی که احتمالاً با کاربران نهائی پیوسته در ارتباط هستند، منبع مناسبی از اطلاعات مورد نیاز جهت تجزیه و تحلیل کسب و کار بشمار می آیند.



***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد