Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی
Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

اهمیت سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

امروزه سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در فضای کسب و کار تحت عنوان ابزاری ارزشمند معرفی می شوند و وسعت کسب و کار تأثیر چندانی در اهمیت این موضوع ندارد. فرقی نمی کند که طرف ما رقیبی قدرتمند باشد و از شعبه ها و بخش های متعددی تشکیل شده باشد، یا اینکه با کسب و کاری ورشکسته و یا تازه تأسیس مواجه باشیم که در جستجوی روش هایی برای نفوذ و برجسته سازی هرچه بیشتر خود هستند؛ یک سازماندهی درست و جریان کاری اثربخش در مجموع می توانند بانی موفقیت و توسعه کسب و کار باشند. نرم افزارهای سازمانی مانند نرم افزار CRM می توانند برای هر نوع سازمانی حتی سازمان های کوچکتر مانند سازمان های غیرانتفاعی، گروه های داوطلب و همچنین کسب و کارهای تولیدی خلاق و موقت، مفید واقع شوند.

هر چند این احتمال وجود دارد که نرم افزار CRM برای کسب و کارهایی که کارکنان در آن به دورکار مشغول هستند و یا در حوزه توزیع محصولات به فعالیت می پردازند، بسیار حیاتی و لازم باشد؛ ولی برای دستیابی سریع به مزایای این سیستم نیزهیچ نیازی به حداقل داده های ورودی نمی باشد. این نرم افزار برای کسب و کارهایی که به تازگی با شتاب بیشتری به فعالیت می پردازند، بسیار مفید می باشد؛ چرا که لازم است این کسب و کارها بصورت آنلاین در کانال های شبکه ای حضور یابند و بنابراین برای وظائف ساده ای از جمله اطلاعیه های بازاریابی یا پیام های ردیابی مشتریان، دیگر نیازی به نیروی کاری متخصص ندارند. علاوه بر عملکرد خودکار این ابزارها، امکان سفارش سازی و شخصی سازی عملکرد نیز وجود دارد و متعاقب آن اطمینان داده می شود که مشتری دیده و شنیده شده و نیازهای آن به بهترین شکل ممکن برآورده می گردد. به عبارت دیگر سیستم های CRM وظائف یکنواخت سازمانی را به سیستمی خودکار ارائه می دهند و بنابراین افراد فعال در این حوزه می توانند بدون آنکه از فضای کاری پرمشغله رباتیک خسته شوند، عمده تمرکز خود را به روابط انسانی اختصاص دهند. 

بازاریابی و فروش دو حوزه بسیار مهم و بزرگ هستند که نقش سیستم های CRM در آنها بسیار چشمگیر می باشد و اشتراک گذاری اطلاعات و تصمیم سازی های آگاهانه پروژه های فروش و استراتژی های کمپین بازاریابی می توانند در سکویی مشترک با یکدیگرادغام و ارائه  گردند. سیستم های CRM می توانند با کمک سکوهای آنلاین به ردیابی فعالیت مشتری بپردازند و نمایه هایی را ایجاد نمایند و بدین وسیله توجه تیم های فروش را معطوف انجام معاملات سازند و برعکس آن نیزمعاملاتی را مشخص نمایند که انجام آنها بسیار لازم و ضروری می باشد و یا در مواقعی لازم است آنها را نادیده گرفت. همچنین تیم های فروش می توانند با دسترسی مستقیم به پروژه های فروش که توسط داده های جمع آوری شده در سیستم CRM ایجاد می شوند؛ عملکرد هوشمندانه تری داشته باشند.

سیستم های CRM به لطف ردیابی خودکار و مستمرمانع رکود کسب و کارها می شوند؛ بینشی دائمی و بروز از جستجوها و علاقه مندی های مشتریان را فراهم می سازند، و به همان میزان نیز تعاملی پایدار و منظم را بواسطه پیام ها، ایمیل و رسانه های اجتماعی فراهم می سازند. پیام های سفارش سازی شده نیز می تواند برای آن دسته از مشتریان خاص که بیانگر سطوح فعالی از تعامل با شرکت هستند؛ مؤثر واقع گردد و مشتریان خاص را به مشارکت و بدنبال آن رشد کسب و کار، ترغیب نماید و در نتیجه حس تعلق خاطر دوطرفه و وفاداری مشتریان را فراهم سازند. هر چه تعامل مشتریان بیشتر باشد، علامت گذاری های سیستم نیز بیشتر می گردد و بدنبال آن معاملات و پیشنهادات بیشتری متناسب با نیازهای خاص مشتریان فعال، سرازیر می گردد.

 

فروش

شاید یکی از کاربردی ترین ویژگی های سیستم های CRM قابلیت ثبت و ردیابی داده های مشتریان بالقوه و فعال در بخش فروش هر کسب و کار باشد و این ویژگی بوسیله تماس های فروش، ایمیل ها و کانال های آنلاین میسر می گردد. محرک ها و علائم خودکار می توانند امتیازات را دائماً بروز نمایند و قابلیت های "شنیداری" نیز می توانند وضعیت معاملات در حال پردازش را حفظ کرده و از مشکلات احتمالی مشتریان جدید جلوگیری کنند. ابزارهای پروژه نیز برای تیم های فروش بسیار مفید می باشند و آنها را در پیش بینی مناسب ترین  زمان و مکان ممکن برای تلاش ودستیابی به مشتریان بالقوه، یاری می رسانند.   

 

 نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان جا پرسیا

 

بازاریابی

تیم های بازاریابی نیز می توانند ردیابی داده ای و پروژه هایی که توسط CRM های بازاریابی ایجاد می گردد را بکار گیرند و بدین وسیله استراتژی سازی کمپین های بازریابی را به شکلی مؤثر به انجام برسانند. این ویژگی برای بخشی که شدیداً متکی بر نوآوری های مستمر و تفکری خلاقانه باشد؛ صرفه جویی وقت و انرژی ارزشمند کارکنان را بهمراه دارد. اعضاء تیم بازاریابی می توانند به جای آنکه وقت خود را صرف اعداد و ارقام و نظارت بر فعالیت مشتری کنند، با دسترسی به گزارش های موجود در داشبورد به بهینه سازی زمان و انتشار اطلاعات بپردازند و به درکی بهتر و مطمئن تردست یابند و متعاقب آن نیز اطلاعات موجود را توسط سکوها و برای ایده پردازی و کشف بهترین راه برای افزایش فروش و در نتیجه جلب توجه مشتریان، بکار می گیرند. با این ویژگی هزینه های بازاریابی یک شرکت کاهش می یابد؛ چرا که منابع بازاریابی با این قابلیت می توانند به سادگی هر چه تمام تر به چشم اندازهایی دست یابند و در نهایت، منجر به سوددهی می شوند.




***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد