Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی
Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

پنج علامت که به شما نشان می دهد که به سیستم ERP نیاز دارید


1 . آیا زمان زیادی را صرف فعالیت های روزانه می کنید؟

اگر برای مدیریت فعالیتهای کلیدی، مانند بستن دفاتر، مدت زمان زیادی صرف  می کنید، احتمالا بسیاری از نرم افزارها نیز برای انجام این کار به مشکل بخورند. در حالی که نرم افزار ERP راه حل ها و داده ها را با یک رابط مشترک در یک سیستم ادغام نموده و ارتباط بین واحد های کسب و کار  را برقرار نموده تا آنها بتوانند کار خود را به طور موثر انجام دهند.

 2 . آیا سوالات تجاری بی پاسخ زیادی دارید؟

 آیا می توانید به راحتی به سؤالات مهم در مورد شغل خود پاسخ دهید (مانند درآمد هر خط تولید یا تعداد برگشتی ها؟) نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمانی برای رفع این چالش ها طراحی شده است.

 3 . آیا شما فرایندهای کاری کنترل نشده دارید؟

 آیا فعالیتهایی وجود دارد که از کنترلتان خارج شوند؟ شاید مدیریت موجودی، رضایت مشتری یا کنترل هزینه ها برای شما دشوار باشد. در این صورت، فرایندهای شغلی شما نیاز به تغییر ساختار دارند تا بتوانند رشد نموده یا تغییر اولویت دهند که از (قابیلیت های طبیعی نرم افزار  ERP است.)

 4 . آیا شما دارای فرایندهای دستی با مجموعه داده های متعدد هستید؟

 آیا هر یک بخش های شما  از نرم افزارهای اختصاصی برای انجام کارها استفاده می کنند؟   اگر چنین است، احتمالا شما وقت زیادی را برای ورود اطلاعات صرف می کنید. وقتی اطلاعات نمی توانند بین سیستم ها جریان داشته باشند، گزارش طولانی تر می شود، اشتباهات زیادی رخ می دهد و تصمیم گیری مختل می شود.  

 5 . آیا فرصتهای زود گذر را از دست می دهید؟

ادامه در سایت لطفا کلیک کنید

کانال تلگرام

اینستاگرام

لینکدین 

پینترست

گوگل پلاس


مزایای سیستم مدیریت فرایند کسب و کار (BPMS)

در جهان جدید و روبه رشد، سازمان­ها در اندازه ها و ابعاد مختلف با رقابت شدید روبرو هستند. این سازمان­ها برای حفظ رقابت ، افزایش کارآیی و بهبود خط مشی اصلی خود ، از طریق مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) به توسعه فرآیندهای خود روی آورده اند.



شفافیت در تمام مراحل: شفافیت درکی بالاتر در کارمندان ایجاد می کند زیرا به آنها حس مسئولیت پذیری و بینش را در مورد اثر اقداماتشان در شرکت می دهد. همچنین به مشتری حس اطمینان و صداقت می بخشد.

کنترل بالاتر اداری: با این کار، از هدر رفتن منابع جلوگیری می شود. به راحتی می توان فهمید که کدام منطقه از شرکت پول بیشتری خرج می کند، مرکز هزینه ها و مقدار بدهی ها شناسایی می شود، بهترین سرمایه گذاری ها در کجا انجام می شود و به طور کلی کسب وکار را درک می کنید.


افزایش بهره وری: به دلیل بهینه شدن فرایندها، بهره وری افزایش می یابد. یک گزارش که قبلا یک ساعت طول می کشید تا تنظیم شود الان سی دقیقه طول می کشد و  ...

ادامه در اینجا


تلگرام

اینستاگرام

لینکدین

پینترست


عوامل موفقیتERP

ERP بحثی فراتر از نرم افزار و تکنولوژی است و یک تحول سازمانی محسوب می شود!




1 . توانمندی ارتباطی، کار تیمی و تغییر پذیری در منابع انسانی

2 . یک راهکار قدرتمند مدیریتی است

3 . کاهش هزینه ها، افزایش رضایتمندی مشتریان و نیز افزایش درآمد سازمان

4 . تولید دانش سازمانی با پدید آوردن مجموعه ای از داده های مرتبط

5 . بستری خوب برای وارد کردن داده های سازمان و کنترل صحت و دقت

6 . پشتیبانی و تصمیم گیری در لحظه

7 . افزایش بازدهی سازمانی

تلگرام

پینترست

اینستاگرام

لینکدین




انقلاب آینده در اتوماسیون

حداکثر 70 درصد کارها پتانسیل این را دارند  که در نسل بعدی تکنولوژی دارای سیستم اتوماسیون باشند .( McKinsey, 2016)


سیستم های هوشمند با استفاده از آگاهی های متنی، از الگوهای شما یاد می گیرند، گردش کار را به صورت خودکار انجام می دهند، بهترین اقدامات را ارائه می دهند و کارهای خود را به صورت خودمختار انجام می دهند، همه این موارد را انجام می دهند تا کارمندانتان بتوانند روی فعالیتهای با ارزش بالاتر متمرکز شوند.

مشاغلی که اتوماسیون فرایند را با استفاده از یادگیری ماشین امکان پذیر می کنند رقیب سرسختی برای کسب و کارهای قدیمی خواهند بود، زیرا کارکنان آزاد خواهند بود که بر فعالیتهای ارزش افزوده خلاقانه مانند استراتژی و برنامه ریزی متمرکز شوند.

 


کسب و کار رویداد محور

 درک و بهره برداری از لحظه های دیجیتال

 رهبران فناوری اطلاعات، برنامه ریزان و معماران باید پذیرای «تفکر رویدادی» باشند. تا سال 2020، آگاهی موقعیتی در زمان واقعی، یک ویژگی مورد نیاز برای 80 درصد راه حل های تجارت دیجیتال خواهد بود. و 80٪ اکوسیستم های تجاری جدید به پشتیبانی پردازش رویداد نیاز خواهند داشت.

 ارائه نسل بعدی تجربه کاربری

 بسیار دشوار است که تأثیر یک تجربه کاربری شهودی و لذت بخش را در مورد تأثیر 

برنامه ریزی منابع سازمان هوشمند (Intelligent Cloud ERP ) هنگامیکه صحبت از قابلیت های کسب و کار و توانمندسازی کاربران باشد نادیده گرفت. یک ارتباط یکپارچه بین کاربر و سیستم از هر دو جهت مزایایی را ایجاد می کند. کاربرانی که از نرم افزار خود لذت می برند، از قابلیت های آن به طور کامل استفاده کرده و از مزایای کامل ابزارها، داده ها و قابلیت های آنالیز آن استفاده می کنند.

 

در عین حال، این الگوهای استفاده به سیستم برنامه ریزی منابع سازمان هوشمند (Intelligent Cloud ERP ) می آموزند که چه اطلاعاتی، چه تحلیلهایی و چه ارتباطات تیمی برای کاربر با ارزش تر است و این سیستم را برای یادگیری و پیشرفت مبتنی نیازهای کاربران آماده می سازد. این چرخه ارزشمند منجر به ارائه اطلاعات هوشمند Cloud ERP با دسترسی سریع و مستقیم به اطلاعات و برنامه های مربوطه می شود، بنابراین بهره‌وری و اثربخشی را به دنبال خواهد داشت.

 ERP ابری هوشمند می تواند با یکپارچه سازی اصول طراحی ساده و ساده سازی فرایندهای کسب و کار، تجربه کاربری بهتری را ارائه دهد.

 برای ایجاد سادگی در تجربه کاربر Intelligent Cloud ERP سه روش زیر را اجرا می کند:

ادامه در سایت



ایجاد یک سازمان هوشمند

ایجاد یک استراتژی هوشمند سازمانی

یک شرکت هوشمند با استفاده از راه حل های مدیریت تجربه (XM) ، یک پلت فرم فناوری کسب و کار و مجموعه ای از برنامه ها ، تجربه ها و عملیات را بهم متصل می کند.





تجربه : 

 

داده های O را از عملیات با داده های X از تجربیات ترکیب کنید تا درک کنید که مردم نسبت به محصولات ، خدمات و مارک شما چه احساسی دارند - و چرا. بستر مدیریت تجربه ما می تواند به شما در پیش بینی نیازها ، پیش بینی اقدامات و شناسایی راه های بهبود مشتری ، کارمند ، محصول و مارک تجاری کمک کند.


 هوش :

 

تحول دیجیتال را با پلت فرم فناوری کسب و کار ما تسریع کنید.ادامه در سایت 


ادامه مطلب ...