Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی
Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

آشنایی با نمونه هایی از سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان

اولین و آسان ترین وجه تمایز میان سیستم های CRM به تفاوت های موجود میان CRM های مبتنی بر ابر و CRM های محلی مربوط می شود. CRM محلی همانطور که از نامش پیداست؛ به سیستمی اشاره می کند که توسط شرکت خریداری می شود و بصورت محلی در سرور شرکت راه اندازی شده و قابل دسترسی می باشد. سیستم های محلی CRM بهترین گزینه برای شرکت هایی هستند که سخت ترین تدابیر امنیتی را دارا می باشند و اصولاً در یک مکان مشخص به فعالیت می پردازند.

CRM های دیگری نیز وجود دارند که تحت عنوان "نرم افزار به عنوان سرویس (SaaS)" به فعالیت می پردازند و بیشتر اوقات تحت عنوان CRM های مبتنی بر ابر و یا CRM سفارشی، معرفی می شوند. در واقع این نرم افزارها نوعی اشتراک محسوب می شوند که حق اشتراک آنها توسط شرکت و بصورت ماهیانه یا سالیانه پرداخت می گردد و داده ها ی آنها در سرور فروشنده ذخیره سازی می شود. کسب و کار درچنین حالتی از هر کجا به پایگاه داده دسترسی کامل دارد. عمده کاربرد این نمونه از نرم افزارها برای شرکت هایی است که در بیشتر مواقع به صورت دورکار به فعالیت می پردازند.  

یکی از بهترین ویژگی های سیستم های ابری مقیاس پذیری آسان آنها می باشد؛ همگام با رشد و توسعه شرکت براحتی می توانیم پایگاه داده را بسط دهیم و برای دسترسی به این قابلیت، هیچ نیازی به تنظیمات سرور و یا سیستم ذخیره سازی نداریم.

 

بهترین نرم افزار ERPایرانی

 

CRM های اجتماعی

کانال های اجتماعی در دنیای امروزی جایگاه نخست کمپین های بازاریابی را از آنِ خود ساخته اند و مشتریان بالقوه و آینده نگر را هدف می گیرند؛ بنابراین با بهره مندی از یک سیستم CRM خاص که بتواند فعالیت شبکه های اجتماعی را پیگیری کند، احتمال جذب فرصت های فروش و بازاریابی نیز افزایش یافته و مجالی برای فضای مجازی فراهم می شود که کمپین ها و اعلامیه ها را از آنِ خود نماید. CRM اجتماعی به جمع آوری داده های موجود در کانال های اجتماعی از جمله فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و مواردی از این قبیل می پردازد و جهت اطلاع رسانی شرکت از الگوها و گرایش های مصرف کنندگان، آنها را بکار می گیرد.

پیگیری رفتارهای آنلاین به جهت حفظ  رقابتی مستمر برای کسب و کارهای آنلاین، بسیار مهم و ضروری می باشد؛ همچنین کسب و کارها به لطف سیستم کنترل خودکار می توانند کارهایی را که در اغلب مواقع منجر به از کار افتادگی کارمندان می شود، حذف نمایند. سیستم های اجتماعی CRM نه تنها کسب و کارها را قادرمی سازند که با مشتریان خود در شبکه های منتخب در ارتباط باشند؛ بلکه به آنها این امکان را می دهند که پُست ها و سایر فعالیت های موجود در سکوهای اجتماعی را پیگیری کنند و بهنگام بروزهر گونه مشکل، رویداد و یا دیگر موارد احتمالی، آنها را نشانه گذاری نمایند.




***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resources planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resources Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resources Management ( HRM

. برنامه ریزی منابع تولید ( Manufacturing Resources Planning ( MRP

. مدیریت فرایندهای کسب و کار ( Business Process Management ( BPM

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیریت وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboard)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد