در جهان جدید و روبه رشد، سازمانها در اندازه ها و ابعاد مختلف با رقابت شدید روبرو هستند. این سازمانها برای حفظ رقابت ، افزایش کارآیی و بهبود خط مشی اصلی خود ، از طریق مدیریت فرآیند کسب و کار (BPM) به توسعه فرآیندهای خود روی آورده اند.
شفافیت در تمام مراحل: شفافیت درکی بالاتر در کارمندان ایجاد می کند زیرا به آنها حس مسئولیت پذیری و بینش را در مورد اثر اقداماتشان در شرکت می دهد. همچنین به مشتری حس اطمینان و صداقت می بخشد.
کنترل بالاتر اداری: با این کار، از هدر رفتن منابع جلوگیری می شود. به راحتی می توان فهمید که کدام منطقه از شرکت پول بیشتری خرج می کند، مرکز هزینه ها و مقدار بدهی ها شناسایی می شود، بهترین سرمایه گذاری ها در کجا انجام می شود و به طور کلی کسب وکار را درک می کنید.
افزایش بهره وری: به دلیل بهینه شدن فرایندها، بهره وری افزایش می یابد. یک گزارش که قبلا یک ساعت طول می کشید تا تنظیم شود الان سی دقیقه طول می کشد و ...