از آنجایی که که در نظر گرفتن کلیه ی فاکتورهای مهم بهمنظور انتخاب راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان در فروش برای کسبوکار ضروری می باشد، زیر نظرگرفتن و ارزیابی مزیتهایی که تکنولوژی ارتقای کسبوکار برای شرکت و نیروی فروش به ارمغان میآورد نیز از اهمیت ویژهای برخوردار میباشد. با ما همراه باشید...
ابزار CRM برای فروش
تلاش شبانه روزی نمایندگان فروش در سرتاسر جهان همیشه در راستای حفط ارتباط با مخاطبان، محافظت از سهام مشخص آنها و ثبت وظایف از پیش تعیین شده به منظور کسب موفقیت روزانه در فروش بوده است. بااینوجود انجام دستی همهی این کارها، آنها را از انجام آنچه که واقعاً بدان نیاز دارند، بازمیدارد.
حدس بزنید مفهوم فروش چیست!
اکنون و در پی کسب موفقیت حاصل از سکوی نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان برای فروش (sales CRM software) در بازار جایگزینی نرمافزار مدیریت ارتباط با مشتریان بهجای نیروی فروش (Salesforce Alternative CRM marketplace)، و حتی بعد از پیادهسازی نرمافزار ساده و راحت مدیریت امور مشتریان، اکثریت قریب بهاتفاق فروشندگان موفق نشدهاند کاملاً خود را با این نرمافزار وفق بدهند چرا که آنها بیشتر تمایل دارند فرض کنند نرمافزار مدیریت امور مشتریان (CRM)، بارِکاری بیشتری را در برنامهی کاری پراسترس و پرجوش و خروش آنها ایجاد کرده است.
از آنجایی که در نظر گرفتن کلیه ی فاکتورهای مهم بهمنظور انتخاب راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان در فروش برای کسبوکار ضروری می باشد، در نظرگرفتن و ارزیابی مزیتهایی که تکنولوژی ارتقای کسبوکار برای شرکت و نیروی فروش به ارمغان میآورد نیز از اهمیت ویژهای برخوردار میباشد.
به همین منظور در این مقاله تلاش شده است فهرست دلایلی را که نشاندهندهی لزوم بهرهمندی از ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) توسط فروشندگان در کسبوکار میباشد و همچنین منجر به افزایش درآمد در شرایط ماندگار و طولانیمدت شیوع کووید 19 میگردد، مشخص شوند.
آسانسازی بازاریابی و فروش
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به مثابه سیستمی هوشمند میباشد که عملاً شانس سقوط هرگونه فروش متزلزلی را منتفی میسازد.
چرایی این موضوع ازاینقرار میباشد که اولاً ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان با هر مخاطبی بهآسانی سازگار میگردد و ثانیاً خودکارسازی در ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان که روزانه با دادههایی در قالب مخاطب پر میشود، برای ایجاد مخاطبانی خودکار در بانک دادهای ابزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مورداستفاده قرار میگیرد.
جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی :
. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning ( ERP
. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM
. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM
. مدیریت بودجه (Budget Management)
. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM
. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP
. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS
. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM
. مدیر وظایف (Task Management)
. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent
. داشبورد مدیریتی (Dashboards)
. اتوماسیون اداری ( Office Automation)
. گزارش ساز( Report Generator)