-
هدف انعطاف پذیری ابری است...
سهشنبه 17 فروردین 1400 14:47
اصلی ترین هدف کاربران در سال 2021 میلادی، بهینه سازی منابع ابریِ موجود به منظور بهینه سازی کارکرد و هزینه می باشد. استفاده از ابر عمومی مزیت هایی را بهمراه دارد که سه مورد عمده آن عبارتند از: انعطاف پذیری، چابکی و کاهش هزینه . با این وجود هنوز هم بسیاری از کاربران ابرعمومی موفق نشده اند به این مزیت های مهم دست یابند....
-
مروری بر سیستم ERP
چهارشنبه 27 اسفند 1399 04:24
یکپارچگی، واژه ای است که در اغلب مواقع از آن جهت توصیف سیستم های ERP استفاده می شود و به جای فعالیت های جداگانه، بیشتر به معنای مشارکت کلیه فرایندها با یکدیگر می باشد. قدمت سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) به چندین دهه قبل بر می گردد؛ سیستم هایی که محافظت از ارتباط مُدرن سازمان های متمرکز بر اثربخشی را برعهده...
-
دلایل اصلی یکپارچگی اینترنت اشیاء (IoT) با نرم افزار ERP در سال 2021(بخش دوم و پایان)
چهارشنبه 27 اسفند 1399 04:20
راهکارهای ERP متعهد شده اند که از فشار سازمان ها بهنگام حفظ فعالیت های پیچیده کسب و کار بکاهند. حال که با تاریخچه راهکار ERP آشنا شدید، وقت آن رسیده است که ارتباط بین IoT و ERP را بهتر درک کنید و نیز از تأثیری که اینترنت اشیاء (IoT) بر سیستم های ERP برجای می گذارد، آگاه گردید. ترکیب اینترنت اشیاء ( IoT ) و ERP جهت خلق...
-
دلایل اصلی یکپارچگی اینترنت اشیاء (IoT) با نرم افزار ERP در سال 2021(بخش اول)
جمعه 22 اسفند 1399 22:21
نسل جدید سیستم ERP با قابلیت یکپارچه سازی کلیه اپلیکیشن های کسب و کار با یکدیگر و تنها در یک سکوی واحد توانسته است شفافیت داده ای، کنترل و مدیریت منابع را به ارمغان آورد. پذیرش ERP در سال 2021 به گرایشی همگانی تبدیل شده است. دیگر زمان آن رسیده است که سازمان های آینده نگر به یکی سازی اینترنت اشیاء (IoT) و برنامه ریزی...
-
نرم افزار CRM مبتنی بر ابرِ مدیریت شده و ابرِ چندمستاجر
جمعه 22 اسفند 1399 22:16
امروزه حدود 90درصد از CRM های مبتنی بر ابر به صورت ابر مدیریت شده یا ابر چندمستاجر ارایه می گردند. در این مقاله به بررسی مزیت ها و معایب راهکارهای CRM مبتنی بر ابرِ مدیریت شده و ابرِ چندمستأجر می پردازیم. با ما همراه باشید. مزیت های ابرِ مدیریت شده مدل ابرِ مدیریت شده (Managed Cloud) شباهت زیادی به مدل ابرِ خصوصی دارد...
-
راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبتنی بر ابرِخصوصی و ابرِ میزبان
سهشنبه 19 اسفند 1399 21:00
طبق بررسی های انجام شده راهکارهای مبتنی بر ابرِ میزبان بعنوان مدلی ضعیف شناخته می گردند و عمدتاً از سوی عقب افتادگان تکنولوژی و متاخران راهکار CRM مبتنی بر ابر، مورد استقبال قرار می گیرند. در این مقاله به بررسی راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان ( CRM ) مبتنی بر ابرِخصوصی و ابرِمیزبان می پردازیم و مزیت ها و معایب هر کدام...
-
مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبتنی بر ابرِ عمومی
دوشنبه 18 اسفند 1399 09:24
از مهمترین مزیت های راهکار (CRM) مبتنی بر ابرِ عمومی این است که شروع کار با آن بسیار آسان می باشد. بیایید در ابتدا به بررسی مزیت های ابرِعمومی بپردازیم. مزایا یکی از مهمترین مزیت های راهکار (CRM) مبتنی بر ابرِعمومی این است که شروع کار با آن بسیار آسان می باشد. در سازمان های مُدرن مقوله هایی مانند فروش ، خدمات و...
-
بررسی نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبتنی بر ابر
دوشنبه 18 اسفند 1399 08:49
شیوع کووید19 که منجر به تعطیلی های گسترده ای شد، از طرفی نیز فرصتی را برای کارمندان مهیا ساخت که در خانه و با راهکارهای مبتنی بر ابر به فعالیت خود ادامه دهند. بسیاری از شرکت ها که راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبتنی بر ابر را بکار می گیرند؛ با سؤالاتی روبرو می شوند. حتی پیش از شیوع کووید19 که نصب در محل CRM...
-
گروه نرم افزاری جام پرسیا کسب و کارتان را در بحران کووید19 مقاوم می سازد
دوشنبه 18 اسفند 1399 08:31
نرم افزار جام پرسیا بعنوان سیستمی یکپارچه آماده همکاری با کسب و کارهای منحصربفرد است؛ فرصتی که در آن می توانید اپلیکیشن هایی منحصربفرد را با یکدیگر مورد استفاده قرار دهید! جهان بحرانی خارق العاده را تجربه می کند؛ بحرانی که به وضوح بیانگر این نکته است که تقریباً هیچ شانسی برای مقاومت در برابر تحول دیجیتال وجود ندارد....
-
دورکاری با ERP
جمعه 15 اسفند 1399 21:31
نرم افزار ERP با خودکارسازی وظایف و ارتقاء سودمندی توانسته است در برابر دیگر صنایع از پیشرفت بسیار بالایی برخوردار گردد. امروزه این نرم افزارها کارمندان را قادر ساخته اند با آسودگی خاطر در خانه های خود به فعالیت بپردازند. بدنبال شیوع کووید19 در سرتاسر جهان شاهد افزایش هر چه بیشتر دورکاری با سیستم ERP می باشیم. صنایع...
-
بسوی تحول؛ پیش بینی های تولید ERP برای سال 2021
جمعه 15 اسفند 1399 21:28
ابر، تحول دیجیتال و صنعت نسل چهار در این روزها محور اصلی گفتگو می باشند و مهمترین هدف از استراتژی های بهینه، کسب تجارب می باشد. سال جدید زمانی مناسب برای آینده نگری است؛ اما از سویی نیز بهترین فرصت برای تأمل در گذشته است. سال 2020 زمان مطابقت بود؛ با قوانین و مقررات جدید، با روش های جدید اشتغال و برای بسیاری از سازمان...
-
دورکاری با ERP
جمعه 15 اسفند 1399 21:24
استفاده از سیستم ERP راه را برای دورکاری هموار می سازد و بخصوص در این دوره از بحران سلامت جهانی، بقاء کسب و کار را با خود بهمراه دارد. بحران بهداشت که در حال حاضر بسیاری از کشورها با آن دست به گریبان هستند، از سویی نیز شگفتی های متعددی برای بسیاری از کسب و کارها با خود بهمراه داشته است. بحران فعلی تعداد کارکنان جویای...
-
گرایش ها و پیش بینی های جدید ERP برای سال 2021 (بخش دوم و پایان)
چهارشنبه 13 اسفند 1399 00:53
سرعت بالای اتخاذ سیستم های ERP بیانگر این مطلب می باشد که از سال 2021 به بعد شاهد رُشد بی سابقه ی گرایش های آن خواهیم بود. در بخش نخست این مقاله با دو مورد از گرایش های سیستم ERP در سال 2021 آشنا شدید. در این بخش نیز به ادامه مبحث اشاره شده می پردازیم. از همراهی شما خرسندیم. - افزایش روزافزون سیستم های همراه ERP در...
-
گرایش ها و پیش بینی های جدید ERP برای سال 2021 (بخش اول)
چهارشنبه 13 اسفند 1399 00:50
گرایش های فعلی موجود در بازار گویای این مطلب می باشد که سیستم های ERP به سرعت دستخوش تحول شده اند و سال 2021 میلادی فرصتی برای ظهور ارتقاء و یکپارچگی ها در این نوع تکنولوژی، می باشد. سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) به شرکت ها این فرصت را می دهند که از حداکثر توان بالقوه خود آگاه گردند. سیستم های ERP کلیه...
-
رمزگشایی مراحل مختلف مهاجرت از ERP محلی به ERP ابری
جمعه 8 اسفند 1399 00:31
مهاجرت ابری به مثابه فرصتی است که سازمان ها بواسطه آن می توانند چابکی و مقیاس پذیری نوع کسب و کار خود را دریابند. مهاجرت ERP- یک استراتژی ابری مستحکم در مقیاس بندی کسب و کارها و انطباق با اهداف تحول دیجیتال، نقش بسیار مهمی را ایفاء می کند. این اهمیت مربوط به زمانی می شود که سازمان ها مهاجرت خود را از سیستم های محلی به...
-
نقش سیستم های ERP و MRP در کسب و کارهای تولیدی (بخش دوم و پایان)
جمعه 8 اسفند 1399 00:28
انتخاب نهایی سیستم ERP یا MRP، به نیازمندی های منحصربفرد کسب و کار وابسته می باشد. درک این موضوع که سیستم های ERP و MRP دقیقاً به چه شکل می باشند و برای کسب و کار تولیدی قادر به انجام چه امکاناتی هستند، ادامه ی این مبحث و اطلاع از مزیت ها و معایب آنها را آسان می سازد. مزایا و معایب سیستم ERP ابتدا به بررسی مزیت های یک...
-
نقش سیستم های ERP و MRP در کسب و کارهای تولیدی (بخش اول)
جمعه 8 اسفند 1399 00:23
MRP بعنوان یکی ازچند ماژول موجود در نرم افزار ERP ، ولی تحت عنوان سیستمی مستقل، شناخته می شود. تلفظ عبارات اختصاری سیستم های ERP و MRP به قدری به یکدیگر شبیه است که بسیاری از افراد آنها را به عنوان سیستمی در نظر می گیرند که برای اهدافی یکسان مورد استفاده قرار می گیرد. با این حال این دو سیستم دارای اهدافی متفاوت هستند....
-
بررسی تفاوت های ERP و MRP
جمعه 8 اسفند 1399 00:19
درک تفاوت های موجود بین سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) و برنامه ریزی منابع تولید (MRP) به منظور بهره مندی بیشتر از این سیستم ها، از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد. هیچ می دانید که سیستم های ERP امروزی در واقع شکل تکامل یافته سیستم های MRP دیروزی هستند؟ در صورتی که علاقمند به شناخت تفاوت ها، برنامه ها و...
-
اتخاذ ERP ابری در کسب و کارهای کوچک و متوسط (SMBs)
جمعه 8 اسفند 1399 00:13
ERP مبتنی بر ابر نه تنها فعالیت بخش دارایی را ممکن می سازد؛ بلکه قادر است سایر فعالیت ها از جمله فروش و بازاریابی را به منظور دستیابی به داده های غنی مشتریان و کاربران نهایی، تقویت سازد. ERP ابری هنگامی که کسب و کاری کوچک و متوسط (SMB) فعالیت خود را آغاز می کند، در واقع بر روی ابزارهایی از جمله صفحات گسترده و...
-
گرایش های برتر ERP برای سال 2021 (بخش دوم و پایان)
سهشنبه 30 دی 1399 19:52
پیشرفت مستمر به این معناست که لازم است همگام با گرایش های صنعت ERP پیش رفت. در این مقاله به ادامه بحث و بررسی پیرامون گرایش های صنعت ERP در سال 2021 میلادی پرداخته شده است. اپ موبایلی ( Mobile Application ) دورانی که پویایی در آن بعنوان یکی از خصوصیات برجسته به شمار می رفت، به پایان رسیده است. چنین قابلیتی در دنیای...
-
گرایش های برترERP برای سال 2021 (بخش اول)
سهشنبه 30 دی 1399 19:47
در سالهای اخیر نرم افزار ERP با نوآوری بیشتر و بازاری پررونق تر، از استقبال بیشتری برخوردار بوده است. عدم انعطاف پذیری راهکارها می تواند دلیلی برای کُند شدن تحول دیجیتال در کسب و کار باشد. این نکته بویژه در مورد سیستم های ERP صدق می کند. به همین منظور لازم است کسب و کارها تا جایی که با گرایش های ERP سر و کار دارند خود...
-
مزایای یکپارچگی ERP جهت تجارت الکترونیک B- to- B (قسمت دوم و پایانی)
سهشنبه 30 دی 1399 19:37
سیستم تجارت الکترونیکی یکپارچه با ERP قادر است مشتریان را از اطلاعاتی پیرامون محصولات، اولویت های اجرایی و حمل و نقل و یا تاریخچه سفارش، بهره مند سازد. در این مقاله به ادامه ی مزیت های حاصل از یکپارچگی ERP ، که در مقاله پیشین مواردی از آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت، پرداخته شده است. استفاده مفیدتر از داده ها از...
-
مزایای یکپارچگی ERP جهت تجارت الکترونیک B- to- B (قسمت اول)
سهشنبه 30 دی 1399 19:17
مهمترین عامل پیشرفت کسب و کارها، با یکپارچگی آنلاین سیستم ها به همراه ابزارهایی نظیر ERP، CRM و تجارت الکترونیک به وقوع می پیوندد. طی گزارشی که برآورد تجارت الکترونیک را در سال گذشته نشان می دهد، فروش آنلاین سایت های تجارت الکترونیکی B2B با 18.2درصد افزایش، به رقمی بالغ بر 1.3 تریلیون دلار دست یافته است. یکپارچگی ERP...
-
نقش ERP در تحول دیجیتال
چهارشنبه 24 دی 1399 17:28
سیستم ERP با نگاهی اجمالی به فعالیت سازمان ها، منافذ آنها را در صورت وجود سریعاً مشخص می سازد... کاربرد برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) ، کاهش عدم اثربخشی عملیاتی و دوگانگی داده ها و از طرف دیگر ارتقاء چرخش زمان با حفظ هزینه و کیفیت می باشد. به بیان ساده تر برنامه ERP بهنگام مدیریت حساب ها، منابع، امور مالی، موجودی و...
-
تحول دیجیتال و ERP ابری
چهارشنبه 24 دی 1399 17:24
هنگامی که صحبت از تحول دیجیتال می شود، ERP ابری مقبول ترین راهکار شرکت ها می باشد... این روزها تحول دیجیتال بیشتر از آنکه گرایشی برای جبران عقب افتادگی باشد؛ به یک ضرورت تبدیل شده است. با بیشتر شدن طراحی مجدد استراتژی های موقعیت یابی شرکت ها، تحول دیجیتال برای مدت زمانی طولانی در این بازی حضور خواهد داشت. از همه مهم...
-
روندهای عصر جدید مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در سال 2021 (قسمت دوم و پایانی)
جمعه 19 دی 1399 22:01
کسب و کارها با اتخاذ گرایش های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) متوجه خواهند شد که در زمان جستجوی بهترین نرم افزار CRM برای شرکت خود، دقیقا بدنبال چه چیزی هستند. زمان و تکنولوژی در حال تغییر می باشند و این موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را نیز شامل می گردد. از طرف دیگر گرایش هایی از جمله ابزارهای موبایلی و اجتماعی...
-
روندهای عصر جدید مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در سال 2021 (قسمت اول)
جمعه 19 دی 1399 21:57
تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) بواسطه تغییر در تکنولوژی همچنان به تکامل خود ادامه می دهد... مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یکی از مهمترین عملکردهای تجارت خُرده فروشی می باشد. زمانی که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با موفقیت پیاده سازی می شود، شما را در شناخت مشتریان، برانگیختن آنها، مشارکت به منظور...
-
کارگر متصل؛ حیاتی ترین مولفه برای موفقیت اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT)
جمعه 19 دی 1399 21:49
بدنبال اتخاذ اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) توسط تولیدکننده، مدیریت پرسنل و الزامات آموزشی چالشی مهم خواهند بود. اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) تغییر در نقش های انسان محوری را آغاز کرد. با این حال، سازمان ها به استراتژی های اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) اهمیت بیشتری می دهند. در حالی که اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) شاهد مختل سازی...
-
پیاده سازی از راه دور؛ بهبودی عملکرد در بحبوبه شیوع کووید19
جمعه 19 دی 1399 21:25
شرایط کنونی تحت تاثیر کووید19بهترین زمان برای شروع تحول، سرمایه گذاری در تکنولوژی مدرن ابر و ورودِ نوآوری به فعالیت ها می باشد. بدنبال درگیری کشورها با موج دوم یا سوم همه گیری کووید19 ، بسیاری از آنها از جمله انگلستان به دوران قرنطینه و تعطیلی فراگیرخود بازگشتند. درحالی که سازمان ها نسبت به روزهای اول از آمادگی بیشتری...
-
بایدها و نبایدهای ERP ابری
شنبه 13 دی 1399 16:34
سیستم های ERP ابری مزیت های بسیاری را اریه می دهند؛ اما پیشنهاد ما انتخاب سیستمی است که با اهداف و خصوصیات سازمان مغایرت نداشته باشد. هنگامی که شرکت ها سیستم برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) را انتخاب می کنند، یکی از فاکتورهای مهمی که در نظر می گیرند این است که آیا باید سیستمی محلی (On- premise) را درنظر داشته باشند یا...