Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی
Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

راهنمای استقرار سه نوع اصلی سیستم ERP

قلب سیستم ERP، برنامه ریزی منابع سازمانی، مسیری برای کسب و کاری آسان و موثر می باشد. با ما همراه باشید...

استقرار سیستم ERP- در صورتی که اداره ی کسب و کاری را عهده دار می باشید، احتمالاً متوجه صحبت هایی پیرامون  سیستم های برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) شده اید و یا حتی به سرمایه گذاری  نمونه ای جهت کسب و کارتان نیز توصیه می گردید. فاکتورهای مختلفی برای انتخاب سیستم ERP وجود دارد که یکی از آنها استقرار سیستم می باشد. روش استقرار،  به چگونگی در دسترس قرار گرفتن سیستم برای شما و کاربران نهایی توسط برنامه نویسان و تولیدکنندگان نرم افزاراشاره دارد.

گزینه ای که متناسب با کسب و کارتان باشد به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. این فاکتورها بودجه، زیرساخت های فناوری اطلاعات (IT) موجود در سایت و وسعت تیم فناوری اطلاعات (IT) و همچنین میزان انعطاف پذیری و کنترل لازم برای سیستم از سوی شخص متقاضی را در بر می گیرد.

در این قسمت از مقاله به راهنمای استقرار سه نوع اصلی سیستم ERP برای شخص مبتدی پرداخته شده است، سیستم ERP محلی (On- premise ERP)، ابری (Cloud ERP) و ترکیبی (Hybrid ERP). این راهنما به منظور کمک جهت انتخاب نمونه ی مناسب نرم افزار برای شما و کسب و کارتان در نظر گرفته شده است.

 

 

مقدمه ای برسیستم  ERP

قلب سیستم ERP، برنامه ریزی منابع سازمانی، مسیری برای کسب و کاری آسان و مؤثر می باشد. این سیستم با معرفی  پایگاه داده ای متمرکز، کلیه فرایندهای موجود در سازمان ( از جمله امور مالی، منابع انسانی، تولید، زنجیره تأمین، و حسابداری) را در مجموعه ای  مشترک یکپارچه می سازد.این قابلیت شما را در ایجاد بهترین ها، تصمیمات بهتر و مبتنی بر داده و ارتقاء سودمندی سازمان یاری می رساند. اینکه صنعت مورد فعالیت چه می باشد هیچ اهمیتی ندارد، سیستم ERP  نیل به سوی کسب و کاری اثربخش تر و سودمندتر است.


***برای دیدن مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

عوامل مهم تعیین کننده موفقیت در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

به چالش کشیدن موثر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) علاوه بر افزایش مشارکت و تجارب مشتری، سود بیشتری از سرمایه را نیز به همراه دارد.

برای هر سازمانی ایجاد تغییر به منزله انگیزه ای برای رُشد و نمو می باشد. این همه ی نیازی است که برای آمادگی و حمایت سازمان و افراد حاضر در آن برای تحمیل هر تحول پیش رونده ای، ضروری می باشد. تغییرات استراتژیکی و مبتنی بر رویکردی سیستماتیک در کسب و کار به نقطه ی اوج خود می رسد و کسب و کار را به بالاترین درجات سوق می دهد. از هنگامی که فعالیت شرکت ها  بیشتر بر اساس مشتری مداری می باشد، شرکت ها بر روی تغییراتی متمرکز شده اند که منجر به افزایش مدیریت ارتباط با مشتریان گردد.

سناریوی فعلی نشان دهنده ی نمایی از تحول بازار و خدمات مشتری می باشد. اکثر سازمان های حاضر در دنیا بر بهبودی روابط خود با مشتریان متمرکز شده اند. با بکار گیری ابزارهای فناوری به منظور خودکار سازی فرایندهای کاری، اثربخشی سازمان ها با تغییر نحوه عملکرد تیم های کاری در تمامی زمینه ها حاصل می گردد.

هیچ دلیلی برای انکار این واقعیت که پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) چالش برانگیز می باشد، وجود ندارد. با این وجود مدیریت آن به شکلی اثربخش در حالی که مشارکت و تجارب مشتری را افزایش می دهد، سود بیشتری از سرمایه گذاری را نیز به ارمغان می آورد. موفقیت در پیاده سازی و اتخاذ سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به میزان قابل توجهی بر چند اساس مبتکی می باشد.

 

 

اطمینان از مشارکت مردم

پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با همراهی مدیریتی کم نظیر محقق می گردد. عدم حمایت کارکنان عالی رتبه، شکست در پروژه را باعث می گردد. هرچند سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مشارکت یکایک کارکنان را در بر می گیرد، از طرفی مدیریت کم نظیر پروژه نیز تحت عنوان اولین پذیرندگان نرم افزار برای ایجاد تغییراتی سازمانی در نظر گرفته می شود.  نظرات مدیریت زمینه را برای ایجاد تغییرات اخلاقی و فرهنگی مهیا می سازد ، اعتبار را به ارمغان می آورد و الهام بخش دیگران برای ایجاد موفقیت در سازمان به شمار می رود.

طبق تحقیقات صورت گرفته، مشارکت کارکنان و مدیران ارشد یکی از مهمترین عوامل بروز موفقیت در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به شمار می آید. با توجه به اثربخشی طولانی مدت و نمای 360 درجه ای نظارت در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، مشارکت و فعالیت کارمندان سطح بالای سازمان الزامی می باشد. فرقی نمی کند که مختص پشتیبانی فرایند پیاده سازی باشد یا اینکه به عنوان پشتوانه ی مالی تحریم نرم افزار بکار گرفته شود، حضور این سیستم حکم برگ برنده ای برای موفقیت کسب و کار را دارد.

 

تدوین استراتژی ارتباطی قوی

ارتباط مؤثر، نقشی باورنکردنی در پیاده سازی موفقیت آمیز سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ایفا می کند. با تشکیل و ایجاد یک برنامه ارتباطی باکیفیت ، انتقال بی وقفه فرایندها و ساختار کاری سازمان آسان می شود. در حالی که حفظ رویکرد مشتری- محوری به عنوان بالاترین اولویت محسوب می شود، یکپارچه سازی و هم ترازی استراتژی ارتباط با پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) محرکی برای تعامل و ارتباط مشتری تلقی می گردد.

از آنجایی که کارمندان به عنوان مهم ترین دارایی یک سازمان در نظر گرفته می شوند، یکپارچه سازی صحیح هر یک از اعضاء، از مرحله ی تصمیم گیری گرفته تا پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) و در نهایت کسب منفعت های حاصل از آن، نقشی محوری ایفا می کند.


***جهت مشاهده مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

مزیت هایی از ERP مخصوص صنعت

اکثر تولیدکنندگان باید به انتخاب نمونه ای از سیستم ERP بیاندیشند که محوریت آن تولید باشد و سابقه ای ثبت شده در صنعت مورد فعالیت آنها را نیز در اختیار داشته باشد. با ما همراه باشید...

شرکت ها در بازار رقابتی و سریع السیر امروزی نیازمند نوعی از فناوری هستند که بواسطه ی آن نه تنها باعث رشد سازمان گردند بلکه مهم تر از آن سازگاری و بقائی سودآور در رویارویی با تغییر و اختلال مداوم نیز ضرورت پیدا می کند.

به نظر می رسد که صنعت خودرو همانند بسیاری از صنایع در وضعیت تکامل به سر می برد و با همراهی تولیدکنندگان ضمن اطمینان از انطباق، برنامه ریزی دقیق تقاضا، انعطاف زنجیره تأمین، رشد درآمد، رضایت مشتری و مواردی از این قبیل را ایجاد کرده است. در سال جاری پیچیدگی در نحوه ی پاسخگویی به این تقاضاها تحت تاثیر شیوع کووید19 افزایش یافته است، چرا که این صنعت با مواردی از جمله تعطیلی و راه اندازی مجدد کارخانه، ناامنی موجود در زنجیره تأمین، محدودیت های ایجاد شده برای نیروی کار، الزامات به منظور حفظ ایمنی و موارد بیشمار دیگری روبرو بوده است.

راهکار با کیفیت برنامه ریزی منابع سازمان (ERP) می تواند حکم منجی کسب و کارها را داشته باشد که بتوانند بواسطه ی این فناوری، پیچیدگی های موجود را برطرف کنند و تقاضاهای ذکر شده را برآورده سازند و اعتماد تولیدکنندگان را بدست آورند. اما اصل ماجرا از این قرار می باشد که پیاده سازی سیستم ERP اصولاً فرایندی عظیم و زمان بر می باشد که به منظور دستیابی به آن باید برای ماه ها و حتی در موارد پیشرفته تر، سال ها برنامه ریزی کرد. علاوه بر این نرم افزار ERP هزینه ی بالایی دارد و هزینه های مربوط به قفسه بندی یک سیستم و سپس انتخاب و پیاده سازی نمونه ای جدید می تواند بسیارهنگفت باشد. انتخاب سیستم مناسب ERP، می تواند دلهره آور باشد و یکی از مهم ترین تصمیمات قابل توجه در شرکتی است که باید تصمیم بگیرد نمونه ای عمومی را پیاده سازی کند یا اینکه راهکار ERP مخصوص صنعت را برگزیند.

 

 

تعداد بیشماری از راهکارهای ERP عمومی برای انتخاب وجود دارد. به نظر می آید که راهکارهای خاص غیر عمودی و غیرصنعتی خارج از چارچوب، آماده ی عرضه باشند. آنها به طور معمول طیف گسترده ای از قابلیت ها را در بر دارند. با وجودی که عملکرد مورد نیازیک شرکت با هر تعداد صنعتی را در بر دارند، از طرفی نیز شامل عملکردهایی هستند که شرکتی فعال در یک حوزه ی صنعتی خاص احتمالاً بدان نیازی نخواهد داشت. به عنوان مثال عملکرد ساخته شده جهت خرده فروشی و بانکداری، جایگاهی در صنعت تولیدی ندارد و می تواند باعث کندی و پیچیدگی پیاده سازی های موفق گردد. این موضوع ممکن است خوب بنظر آید یا اینکه احتمال دارد به قیمت نرم افزار و جدول زمانی پیاده سازی نیز وابسته نباشد. حال چرا باید بابت عملکردی که به آن نیازی ندارید ؟ علاوه بر این سازگاری راهکارهای ERP عمومی با آخرین نیازها غالباً دشوار می باشد چرا که سفارشی سازی آنها بسیار پیچیده و در اکثر مواقع بسیار گران می باشد.

فعالیت در صنعت خودرو، استدلالی بزرگ به شمار می آید که نافع انتخاب سیستم ERP مخصوص صنعت می باشد. تولیدکنندگان خودرو با تقاضای روزافزون مشتری برای جایگزینی موتور احتراق داخلی مواجه هستند. این نکته به معنای تولید وسایل نقلیه الکتریکی، وسایل نقلیه خودکار و قطعات و سیستم هایی است که این موارد را محقق سازد. با این حال همانطور که برای برآورده ساختن تقاضاهای رو به رشد تلاش می کنیم، کیفیت و رضایت مشتری نیز باید جز اولین مواردی باشد که در کسب و کار بدان پرداخته می شود. یادآوری ها و مسائل مربوط به کیفیت می تواند اثری منفی بر برند تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM) بگذارد و یا به تخریب روابط مابین تأمین کننده و مشتریان آنها بپردازد. در نتیجه زنجیره تأمین و کارخانه های خودرو سازی  به منظور دستیابی به واقعیت های کسب و کار، مادامی که مواردی از جمله حفظ سودآوری و ارائه محصولات با کیفیت و تحویل به موقع با مقوله ای به نام شیوع کووید19 در طول حیات خود مواجه گشته اند، دست به تحولی سازمانی بزنند.


***جهت مطالعه مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

سیستم ERP؛ همگام با توسعه جهانی

در صورتی که قصد پیگیری فعالیت های جهانی خود و انطباق با فرایندهای جدید را دارید، انتخاب راهکار صحیحی از ERP ضروری می باشد. در این مقاله به نکاتی پرداخته می شود که لازم است مدیران اجرایی جهت اطمینان از اینکه نرم افزار ERP می تواند از پسِ توسعه ی جهانی برآید، آنها را با دقت زیر نظر داشته باشند.

یکی از مهمترین چالش های کسب و کارهای متوسط که در هنگام توسعه با آن مواجه می گردند حصول اطمینان از این نکته می باشد که آیا فرایند اصلی آنها مدل های زنجیره ی تأمین جدید و فعالیت های جهانی را پشتیبانی می کند؟ اگر نمونه ای از سیستم ERP را در اختیار دارید، احتمال اینکه که آن را با توجه به توسعه پذیری انتخاب نکرده باشید، وجود دارد و همچنین ممکن است که سیستم، محدودیت هایی را نیز در بر داشته باشد. بکارگیری نرم افزاری اشتباه، پشتیبانی از طرح های عملیاتی در سطح جهان را دشوار یا غیرممکن می سازد. وجود همین دلایل کافیست تا شما را به تفکر درباره ی ایجاد راهکارهایی جهت تعویض یا ارزیابی این اصل که آیا نرم افزار فعلی توانایی پشتیبانی نیازهایتان را دارد، وادار سازد.

 

 

مدیریت منطقه ای یا جهانی

یکی از اولین سؤالاتی که لازم است به آن پاسخ داده شود این است که آیا به اجرای فعالیت های خود به عنوان مجموعه ای از کسب و کارهای منطقه ای متصل متمایل هستید یا به اجرای آنها به صورت شرکت جهانی یکپارچه راغب می باشید؟ مدیریت باید توانایی نظارتی شفاف بر فعالیت ها و موجودی داشته باشد و از هماهنگی مابین توزیع کننده و مصرف کننده اطمینان حاصل نماید.

مسئله حائز اهمیت در اینجا نیازمندی کسب و کارهای متوسط به کسب جایگاهی در بازارهای جدید مرتبط با خود می باشد و به منظور تحقق این امر لازم است با زنجیره تأمین متفاوتی بعنوان فعالیت اصلی خود فعالیت را ادامه داد. عملکردهایی از جمله حسابداری نیز می توانند به شکل محلی اجرا شوند.

راهکارهای گوناگونی وجود دارد. ادامه ی فعالیت در راستای مدلی کاملاً منطقه ای یا نمونه ای ترکیبی به انتخاب شما بستگی دارد که بتوانید در آن به اجرای عملیات اصلی کسب و کار در سطح جهانی بپردازید و دستاوردهای جدید خود را به روش منطقه ای به انجام برسانید. در این صورت تنها کاری که باید صورت گیرد انتخاب مدلی از ERP است که بتواند پذیرای هر دو سناریو باشد.

در انتها نیز به سیستمی نیاز دارید که مجوز کسب اطلاعات از فعالیت های جهانی را به سادگی هر چه تمام تر از هر منطقه ای برایتان مهیا سازد. همچنین می توانید عکسی فوری ازتأثیرگذاری موقعیت منطقه ای بر تصویری گسترده را فراهم سازید.

 

http://www.jampersia.com/UserFiles/jam/erp/globalERP.jpg

 

پشتیبانی نیازهای محلی یا منطقه ای در ERP جهانی

از دیگر مواردی که باید در پیِ خرید سیستم ERP آن را در نظر گرفت، حصول اطمینان از استاندارد سازی فرایندها مطابق با سطح جهانی می باشد. بعنوان نمونه  قوانین مالیاتی با توجه به منطقه متفاوت خواهد بود و احتمال دارد سیستم ERP با بسیاری از اقدامات گزارش شده در کشورهایی خاص، مطابقت نداشته باشد. این همان دلیلی است که روشن می سازد نه تنها به کارگیری مدل صحیحی از سیستم ERP از اهمیت بالایی برخوردار می باشد بلکه فعالیت با سازمان کارفرمایان متخصص (PEO) به منظور کسب اطمینان از توافق را نیز باید در نظر داشت.  


***جهت مطالعه مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در کسب و کارهای کوچک (قسمت دوم)

ماهیت منحصر به فرد شیوع کووید19 به همراه پیشروی کسب و کارها با هر وسعتی به سوی بهبودی، چالش های جدیدی را برای آنها فراهم می سازد. با ما همراه باشید...

خودکارسازی بازاریابی هدفمند

مصرف کنندگان امروزی نه تنها به سوی محتوایی شخصی و مرتبط، راغب می باشند بلکه متقاضی آن نیز هستند. در حالی که رویکردی با اندازه های متناسب با کسب و کارها، قدیمی و از دور خارج شده به شمار می آید، از طرفی تلاش برای شخصی سازی بازاریابی، بخصوص زمانی که داده های مشتری به شکلی نامرتب هستند نیز بسیار زمانبر می باشد. سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) تضمین می دهد که داده های مشتری قابل هضم ترباشد و مخاطبان اصلی و خاص بواسطه ی آن، هدفمند و مشخص می گردند.

 

 

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) اقدام به جمع آوری داده هایی بر اساس رفتار و علاقه مندی های مشتری می کند که با این قابلیت بازاریابان را مجاز به انجام اقداماتی آگاهانه به منظور بهبودی تجارب مشتری می سازد. با دور شدن از بازاریابی انبوه و ایجاد مکالمه ی دوطرفه مابین بازاریابان و مشتریان، هر کسب و کاری از رقابت جدا خواهد شد.

علاوه بر این ، راهکار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) به تجزیه و تحلیل کمپین های سابق بازاریابی می پردازد تا مشخص گردد کدام روندهای اصلی به نتایجی ضروری منتهی گشته است ، همچنین بازاریابان را مجاز می سازد با آگاهی بیشترتصمیمات کمپین را اتخاذ کنند و بتوانند ساخت کمپین های باکیفیت را حدس بزنند.

 

افزایش سوددهی

سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) برای هر کسب و کاری که به دنبال استفاده از بانک داده های مشتری به منظور سودبخشی بیشتر است، حیاتی می باشد. نصب موفقیت آمیزسیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) درکسب و کارهای کوچک و متوسط (SMBs) با جلوگیری از اتلاف وقت کارمند و حفظ زمان، ارزشمند تلقی می گردد و با ایجاد تلاش های سودمندتر، در حفظ سرمایه مفید عمل می کند. با افزایش فروش ها و سودمندی، سرعت عمل شرکت ها در حفظ مشتری نیز رشدی صعودی را در پی خواهد داشت و در شرایط بالعکس با کاهش در سرعت فرسایش و فرار مشتری، نیز سود بیشتری را کسب می نمایند. در حقیقت و طبق گزارش Harvard Business Review ، با کاهش 5 درصدی در سرعت فرار مشتری، 95 درصد رشد در سوددهی کسب و کار حاصل می گردد.


***جهت مشاهده مقاله کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ