Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی
Jam ERP

Jam ERP

تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی

تحول دیجیتال و ERP ابری

هنگامی که صحبت از تحول دیجیتال می شود، ERP ابری مقبول ترین راهکار شرکت ها می باشد...

این روزها تحول دیجیتال بیشتر از آنکه گرایشی برای جبران عقب افتادگی باشد؛ به یک ضرورت تبدیل شده است. با بیشتر شدن طراحی مجدد استراتژی های موقعیت یابی شرکت ها، تحول دیجیتال برای مدت زمانی طولانی در این بازی حضور خواهد داشت. از همه مهم تر تکنولوژی ابر می باشد که به عنوان برجسته ترین قسمت، نقش کلیدی تحریک کل فرایند را ایفا می کند. تکنولوژی های نوظهور از جمله هوش مصنوعی (AI)، اینترنت اشیاء (IoT)، کلان داده و یادگیری ماشینی مشوق فعالیتی بلادرنگ، معاملات غیرکاغذی و تصمیماتی آگاهانه برای رُشد و سودمندی هرچه بیشتر می باشند.

 

 

برخی آمارهای تعجب برانگیز مربوط به سال گذشته بیانگر این مطلب است؛ در حالی که 90درصد از شرکت ها برخی نمونه های خدمات ابری را بکار می گیرند تنها 60درصد از شرکت ها داده های رسمی خود را در ابر ذخیره می سازند. ابر راهکاری جایگزین برای ذخیره سازی داده ها در آدرسی حقیقی می باشد. شرکت ها برای کسب انعطاف بیشتر و صرفه جویی درهزینه ها، سرورهای ابری را ترجیح می دهند.

از سویی دیگر نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان (ERP)، سازمان ها را در همکاری چندین حوزه تنها در یک سکوی واحد و بهره مندی از مزیت های عملکردی و ارتقاء سودمندی یاری می رساند. هنگامی که سازمان ها دارای چندین بخش با عملکردی یکسان هستند این امکان وجود دارد که ارتباطات سنتی، رویکردی مناسب و ایده آل بنظر نرسند. حجم وسیعی از تأخیرهای معقول و گُم شدن اطلاعات بوقوع می پیوندد. برعکس این قضایا و با بکارگیری نرم افزار ERP، بخش های متعدد با ببهره مندی از تنها یک نرم افزار واحد، فعالیت های خود پیرامون یک کار خاص را بدون هیچ مشکلی بروزرسانی می کنند. در قدم بعدی امکان مشاهده این مزایا برای کلیه شرکت کنندگان مسئول و بدون نیاز به برقراری ارتباطی واقعی در رسانه های سنتی می باشد؛ کاری که بسیار وقت گیر است. علاوه بر این نرم افزار ERP با خودکارسازی امور مالی، زنجیره تأمین و مدیریت منابع (Resources Management) شرکت ها را در اختصاص زمان بیشتر جهت موارد مهم تر یاری می رساند.  

ERP ابری سازمان ها را قادر می سازد داده های خود را در سروری مجازی که می تواند به صورت اشتراکی یا اختصاصی باشد، میزبانی کنند. با این قابلیت درهزینه های اضافی که جهت تأمین زیرساخت فناوری اطلاعات (IT) در محل شرکت درنظر گرفته می شود، صرفه جویی می شود. همچنین منابعی که جهت مدیریت چنین زیرساختی مورد نیاز می باشند، می توانند در مشاغلی سودمندتر بکار گرفته شوند. بدیهی است این نکته بدان معناست که شرکت ها با مدیریت آسان تأمین کنندگان، فروشندگان، شرکا و مشتریان، می توانند هزینه های عملیاتی خود را متقبل شوند.

ERP ابری نقش بسیار مهمی را در تحول دیجیتال ایفا می کند. ERP ابری پکیجی کامل است که شرکت ها با استفاده از آن می توانند توربین های کسب و کارهای خود را تا 360 درجه توانمند سازند. ERP ابری شرکت ها را برای انجام تحول دیجیتال به روش های زیر کمک می کند:

- هدایت اثربخش: دسترسی مشتریان به داده های مهم در هیچ زمانی به آسانی این روزها نبوده است. ERP ابری با ارائه راهکارهایی بلادرنگ شرکت ها را در توانمندسازی امورمالی، بازاریابی و تیم های خدماتی یاری می رساند.

- هوشمندی کسب و کار (BI): شرکت ها قادر هستند گزارش های هوشمند را از طریق الگوهایی داخلی و بر اساس نیازهای فردی، پدید آورند.

- حسابداری و امور مالی: امکان مشاهده و خودکارسازی داده های دقیق و جامع مرتبط با سرمایه گذاری ها، بازده سرمایه (ROI)، پرداخت ها و مطالبات طبق جدول زمانی وجود دارد.

- عملکردهای بلادرنگ: صرف نظر از محل قرار گیری تیم کاری، دسترسی به داده های مشتریان برای آنها امکان پذیر می باشد؛ قابلیتی که جهت تسریع در ارائه خدمات در هر زمان و هر مکانی قابل دستیابی است.

- افزایش سرعت کسب و کار: با ارائه تحرکی بی نظیر از سوی ERP ابری، امکان فعالیت مداوم و موفق کسب و کارها میسر می شود.

 

مزایای ERP ابری

- کنترل کامل کسب و کارمیسر می شود.

- راهکاری مقیاس پذیر است؛ ERP ابری با رُشد کسب و کار رُشد می کند.

- کلیه ویژگی ها تنها در یک نرم افزار گنجانده شده اند.

- امکان سفارش سازی بر اساس نیازمندی های موجود وجود دارد.

- کاهش عدم اثربخشی منجر به افزایش سودمندی است.



***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

روندهای عصر جدید مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در سال 2021 (قسمت دوم و پایانی)

کسب و کارها با اتخاذ گرایش های مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) متوجه خواهند شد که در زمان جستجوی بهترین نرم افزار CRM برای شرکت خود، دقیقا بدنبال چه چیزی هستند.

زمان و تکنولوژی در حال تغییر می باشند و این موضوع مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را نیز شامل می گردد. از طرف دیگر گرایش هایی از جمله ابزارهای موبایلی و اجتماعی CRM ، اینترنت اشیاء (IoT)، هوش مصنوعی (AI) و موارد بیشمار دیگری همچنان ما را در سال 2021 نیز همراهی می کنند.

در این مقاله به ادامه گرایش های نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در سال 2021 پرداخته شده است.

 

 

 

4- سیستم اجتماعی و موبایلی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)، راه را هموار می سازد.

یکپارچگی موبایل و شبکه اجتماعی با سیستم CRM، دیدگاه هایی پیرامون درک کسب و کارها توسط مشتریان را به آنها ارائه می دهد. شرکت ها با استفاده از ابزار اجتماعی مدیریت ارتباط با مشتریان (Social CRM)، سؤالات مصرف کننده را برطرف می سازند و قادرند با آنها ارتباطی مستحکم برقرار کنند و بازخوردهای سازنده ای را به منظور ایجاد استراتژی های مبارزاتی در آینده از سوی مشتریان دریافت کنند.

WhatsApp که در این روزها به عنوان یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسان فوری می باشد، به شکلی فزاینده به یکی از ابزارهای پیشرو در سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) تبدیل شده است. فعالیت کسب و کارها در برنامه WhatsApp آنها را در جذب مشتریان بواسطه اعلان هایی مانند یادآوری های قرارملاقات، ارائه هشدارها، اعلان های پرداخت و مواردی از این قبیل، یاری می رساند.

نرم افزار موبایلی مدیریت ارتباط با مشتریان (Mobile CRM) قادر است ارتباط میان کسب و کار با مشتریان را تقویت کند و تأثیر مستقیمی بر رقم فروش داشته باشد.

آمارهای موجود نشان می دهند که 50درصد از تیم های کسب و کار با بکارگیری ابزار موبایلی مدیریت ارتباط با مشتریان (A mobile CRM) سودمندی خود را بهبود بخشیده اند.

کسب و کارها بواسطه تعامل با مشتریان در کانال های موردپسند آنها می توانند سطح خدمات و تجربه مشتری در چندین کانال را بهینه سازند. از طرفی کسب و کارها با پاسخگوئی یکپارچه به روشی که بهترین تناسب را با مصرف کننده دارد، بهبودی خدمات مشتریان را باعث می گردند.

 

5- ویژگی های تجزیه و تحلیل الزامی می باشند.

داده ها کلید اصلی ایجاد یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) موفق هستند. داده ها هر چیزی از جمله شخصی سازی ارتباطات، پیشنهادات، کمپین ها و تجربه مشتری را هدایت می کنند. 

پیوستگی تحول در تعاملات مشتریان بواسطه روش های جدید تعامل، ضرورت تبدیل داده های جمع آوری شده مشتریان به اطلاعاتی سودمند بشکل فزاینده ای اهمیت یافته است.

کسب و کارها با دسترسی به داده های پیشرفته و تجزیه و تحلیل ها در مواجهه با شناسایی مشکلات، راهکارها و فرصت ها نسبت به سایرین موفق تر می باشند. بنابراین صاحبان کسب و کار با شناسایی این موارد در جستجوی ابزارهای قدرتمند تجزیه و تحلیل جهت پردازش و گزارش داده های بلادرنگ خود هستند.

این قابلیت به منظور شناخت گروه هایی از مشتریان که بیشترین بازده سرمایه گذاری (ROI) را باعث می شوند، طراحی شده است و بنابراین کسب و کارها مجاز هستند تبلیغات، بازاریابی و فروش خود را جهت ارزشمندترین افراد متمرکز سازند و با گذشت زمان، سود بیشتری را کسب نمایند.



***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

روندهای عصر جدید مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در سال 2021 (قسمت اول)

تکنولوژی مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) بواسطه تغییر در تکنولوژی همچنان به تکامل خود ادامه می دهد...

مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) یکی از مهمترین عملکردهای تجارت خُرده فروشی می باشد. زمانی که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با موفقیت پیاده سازی می شود، شما را در شناخت مشتریان، برانگیختن آنها، مشارکت به منظور افزایش میزان ماندگاری مشتری و در نتیجه رشد کسب و کار، یاری می رساند.

آینده خرده فروشی طبق نظریه یونان باستان در این عبارت خلاصه می شود: " تغییر؛ تنها چیزی که ثُبات می آفریند ". این عبارت صنعت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) را نیز شامل می شود؛ صنعتی که بواسطه تغییر در تکنولوژی همچنان به تکامل خود ادامه می دهد.

از طرفی بدنبال بحران ناشی از شیوع کووید19 (COVID19)، خرده فروشان در حال مرور استراتژی ها و به روزرسانی سیستم های مدیریت با ارتباط مشتریان (CRM) خود می باشند.

در این مقاله به برخی از برترین پیش بینی های صنعت مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) در سال 2021 میلادی از جمله ویژگی های قدرتمند سیستم های CRM، خودکارسازی، سازگاری آسان و مواردی از این دست پرداخته شده است.

 

 

1-هوش مصنوعی (AI)و چت بات ها (Chatbots)

چت بات های مجهز به هوش مصنوعی (AI) به کاربران این امکان را می دهند که وظائف روزانه خود را اثربخش تر به انجام برسانند، مکالمات مشتریان را خودکارسازی کنند، رفتار مشتریان را پیش بینی کنند و بقاء مشتری را ارتقاء بخشند.

طبق تحقیق صورت گرفته، " فعالیت های تجهیز یافته مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) با تکنولوژی هوش مصنوعی (AI)، درآمد کسب و کار جهانی را تا سال 2021 حدود 1.1 تریلیون دلار افزایش می دهد ".

 

2-اینترنت اشیاء (IoT) و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)

در حالی که مبحث ما پیرامون روندهای شکل دهی CRM در سال 2021 است؛ اینترنت اشیاء (IoT) به عنوان یکی از بزرگ ترین تغییردهندگان این بازی در سال جدید تلقی می گردد.

اینترنت اشیاء بر " اتصال دستگاه ها بواسطه برخورداری از اینترنت " دلالت دارد؛ در حالی که مدیریت ارتباط با مشتریان به " جمع آوری داده های مشتریان از طریق داده کاوی " اشاره می کند و دیدگاه های سودمندی از مشتریان را جهت تقسیم بندی بازار فراهم می سازد.

مزایای یکپارچگی اینترنت اشیاء (IoT) و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) عبارتند از:

- ارائه سطح پیشرفته ای از شخصی سازی

- افزایش سطح رضایتمندی مشتری

- بهبودی بقاء مشتری

- کاهش مدت زمان پاسخ گویی

- ارائه تجربه مشتری (CX) به صورت شخصی

- ارائه کمپین های بازاریابی شخصی

- تشخیص مشکلات مربوط به کارکرد محصول

- ارائه بلادرنگ داده های ارزشمند به سیستم های CRM جهت یاری شرکت ها در ارتقاء فروش محصول و  پیشرفت در خدمات و محصول.

اینترنت اشیاء (IoT) متضمن عهدی مستحکم با سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است. برندهای تجاری با ارائه خدماتی متناسب و پشتیبانی استثنائی از مزیت های این یکپارچگی بهره مند می شوند.



***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

کارگر متصل؛ حیاتی ترین مولفه برای موفقیت اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT)

بدنبال اتخاذ اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) توسط تولیدکننده، مدیریت پرسنل و الزامات آموزشی چالشی مهم خواهند بود.

اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) تغییر در نقش های انسان محوری را آغاز کرد. با این حال، سازمان ها به استراتژی های اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) اهمیت بیشتری می دهند.

 در حالی که اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) شاهد مختل سازی ماهیت نقش های سنتی انسان محور توسط خودکارسازی خواهد بود؛ با این وجود هنوز هم مردم به عنوان مهمترین عنصر در موفقیت استراتژی اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT) قلمداد خواهند شد.

الزامات پرسنلی به شکلی فزاینده استعداد محور خواهند شد؛ نکته ای که تولیدکنندگان را به توسعه پیشنهادات جامع ارزش کارمندان که بر توسعه و آموزش مداوم متمرکز هستند، فرا می خواند. بنابراین احتمالاً تولید کنندگان برجسته در آینده از کارمندان کمتری برخوردار خواهند بود و در عین حال، نیروی کار سودمندتر، متصل تر و متخصص تری را در اختیار خواهند داشت.

 

 

در عصر اینترنت اشیاء صنعتی (IIoT)، تکنسین ها قادر به دریافت تخصیص وظائف خود در زمینه خرابی قریب الوقوع ماشین ها به دستگاه های هوشمند هستند. امکان مشاهده اقدامات اصلاحی، تجزیه و تحلیل و تشخیص بلادرنگ بواسطه ی عینک هوشمند، تکنسین را قادر می سازد دارائی را به شکلی اثربخش تعمیر و ترمیم کند. اگر تکنسینی با کاری چالش برانگیز مواجه شود، قادر است با یک مهندس ارشد خارج از سایت ارتباط برقرار کند؛ مهندس ارشد به فعالیت تکنسین واقف بوده و آن را مشاهده می کند و می تواند در حل مشکلات، آنها را یاری رساند. همانطور که مهندس ارشد ترتیب لازم مراحل را ترسیم می کند، تکنسین نیز می تواند با اشاره گر لیزری LED، به مشخص ساختن دستورالعمل های خاص و حذف ذهنیت و بهبودی ایمنی بپردازد.



***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ

پیاده سازی از راه دور؛ بهبودی عملکرد در بحبوبه شیوع کووید19

شرایط کنونی تحت تاثیر کووید19بهترین زمان برای شروع تحول، سرمایه گذاری در تکنولوژی مدرن ابر و ورودِ نوآوری به فعالیت ها می باشد.

بدنبال درگیری کشورها با موج دوم یا سوم همه گیری کووید19، بسیاری از آنها از جمله انگلستان به دوران قرنطینه و تعطیلی فراگیرخود بازگشتند. درحالی که سازمان ها نسبت به روزهای اول از آمادگی بیشتری برخوردار هستند، آن دسته از افراد نیز که از تکنولوژی قدیمی بهره می جویند در معرض آسیب هستند؛ و شاید تنها بواسطه ی راه حل های خسته کننده و وقت گیر به منظور به حداقل رساندن اختلال وارده و حفظ دوام خود، تسکین می یابند. هرچند ممکن است درک این موضوع دشوار بنظر آید، اما شرایط کنونی بهترین زمان برای شروع تحول، سرمایه گذاری در تکنولوژی مدرن ابر و ورودِ نوآوری به فعالیت ها می باشد.

بسیاری از افراد زمان های تعطیلی را فرصتی برای تقویت خود مورد استفاده قرار دادند؛ اهداف شخصی را تعیین کردند، سرگرمی های جدیدی را انتخاب کردند و یا حتی در نحوه گذراندن اوقات خود آگاهانه رفتار کردند. با این حساب چرا کسب و کارها تمرکز خود را بیشتر صرف اختراعی مجدد نمی سازند؟

طبق تحقیقی که توسط رهبران کسب و کار حاضر در دانشکده اقتصاد لندن صورت گرفته است، 65درصد از سازمان ها برنامه های مربوط به بکارگیری فناوری های دیجیتالی را از حرکت بازداشته و متوقف ساخته اند. با این وجود چالش های نرم افزار قدیمی همچنان به قوت خود باقی هستند. ظهوری قدرتمند در کنار عدم یکپارچگی در قسمت پشتیبانی تا ناتوانی در کنترل تعاملات خارج از محدوده سازمان، نیاز نگهداری از سخت افزار کامپیوتر، تجهیزات شبکه ای و نرم افزار امنیتی، آنهم در شرایطی که سازمان های کاملاً دیجیتالی بسیار جلوتر هستند، بسیار دشوار خواهد بود. با تعویق هرچه بیشتر زمان سرمایه گذاری جهت مدرن سازی، عقب افتادگی سازمان در ایجاد استقامت جهت آینده نیز بیشتر خواهد شد. 

بحران اخیر هجوم به سوی دورکاری را موجب شده است و به نظر می رسد حاوی پیامدهایی دراز مدت باشد. شرکت هایی که در هر زمان و هر مکانی و با هر روشی دستگاهی را مطابق با سیستم های فناوری خود پیاده می سازند، نسبت به سایرین در مواجه با تغییرات جوّی حاصل از همه گیری جهانی و رویارویی با نیازهای متغیر مشتریان، از آمادگی بیشتری برخوردار هستند. لازم است که هر کسب و کاری به بررسی توانمندی خود جهت سازگاری با شرایط متغیر بپردازد و منافذ موجود در سیستم را که مانع از رودررویی کسب و کار با شرایط طوفانی و ظهوری قدرتمند می شوند، را بازشناسد. ممکن است سازمان هایی که بیشتر از هفت سال فناوری را مورد استفاده قرار می دهند خواستار نوآوری موجود در بازار و چگونگی بکارگیری آن برای دستیابی به تحولی موفق باشند.

 

http://www.jampersia.com/Userfiles/jam/erp/ERP9910122.png

 

انتخاب نرم افزار جدید

با گذشت چندین سال تغییر مسیر حرکت به سوی ابر افزایش یافته است. با این حال فرایندهای قدیمی انتخاب نرم افزار، بهترین نتایج را در آینده به همراه نخواهد داشت. بازار نرم افزار شاهد پیشرفتی چشمگیر است و درک آنچه فروشندگان مختلف تحت عنوان اطمینان از سرمایه گذاری مناسب در راستای نیازمندی های فعلی کسب و کار و پیشرفت اهداف ارائه می دهند، بسیار ضروری می باشد.

نرم افزار ابری نیازمند تغییری فرهنگی و درکی روشن از نیازمندی های کسب و کار جهت کسب موفقیت است. ابر با بهره مندی از بهترین روش ها موجب شده است که کسب و کارها بر تمایزها و نکاتی که بتوانند بر ارزش خود بیافزایند، تمرکز کنند. نیل به چنین مواردی، انجام متفاوت کارها و تغییر نحوه انجام کارها توسط افراد را می طلبد. 

زمانی که پروژه تحول خود را آغاز می کنید، به فرایندها و سیستم ها که بخشی از ردپای فناوری شما هستند و به چگونگی یکپارچگی آنها با راهکار جدید، نگاهی بیاندازید. ممکن است بخواهید فرایندها در سیستم جدید کنترل شوند و با این حساب ضمن بهبودی اثربخشی کلی عملکرد، شفافیت و قابلیت های گزارش دهی، از تعداد سیستم های مورد نیاز جهت پشتیبانی کاسته می شود.

در اختیار داشتن شریکی مجرب و مشاور و آشنا با نمای ERP، می تواند شما را در مقایسه ی پیشنهادات فروشندگان و ایجاد ارتباط با کاربران به منظور آشنایی با روند تصمیم سازی آنها، تجارب و دیگر دیدگاه ها، یاری رساند. بدنبال مجازی شدن رویدادهای حضوری و عدم ملاقات رودرروی کاربران جهت به اشتراک گذاشتن مطالعات آنها، آموخته ها و چگونگی اطلاع رسانی ها، این گونه ارتباطات و اجتماعات مشتریان به شدت ارزشمند گشته اند.

انتخاب ERP عمومی یا ERP مخصوص صنعت به درک شما از آنچه که لازم است توسط سیستم انجام شود و سپس، اندازه گیری و کمیت توافقات و بکارگیری هزینه ای واقعی برای فعالیتی بدون توافق یا دارای توافق، وابسته می باشد. افزایش هزینه و خطرات ناشی از اصلاحات، سفارشی سازی ها، یکپارچگی ها و دیگر موارد الحاقی را برای انجام عملکردهای اساسی با نرم افزارهای عمومی در نظر بگیرید.  

 

 

ظهور پیاده سازی از راه دور

خواه سرمایه گذاری جهت نرم افزار را انجام داده باشید و یا اینکه تنها آن را شروع کرده اید، اقدام شما علی رغم شرایط کنونی بیانگر فعالیتی زنده است که امکان دستیابی به پیاده سازی از راه دور و تجربه ای روان را به نمایش در می آورد. بسیاری از کارکنان در شرایط فعلی بصورت 100درصد دورکار هستند و رهبران تولید تمایلی برای بکارگیری افراد، به منظور فعالیتی حضوری ندارند. با دورکاری جهت دوام در آینده ای قابل پیش بینی و ضرورت نوآوری برای حفظ تناسب، دیگر هیچ دلیلی برای به عقب انداختن پروژه تحول وجود ندارد.



***جهت ادامه مطلب کلیک کنید***

جویا افزار ماندگار پرسیا ( جام پرسیا ) تولید کننده نرم افزارهای یکپارچه سازمانی  :

 

. نرم افزار برنامه ریزی منابع سازمان ( Enterprise resource planning  ( ERP

. مدیریت زنجیره تامین ( Supply Chain Management ( SCM

. مدیریت منابع مالی ( Financial Resource Management ( FRM

. مدیریت بودجه (Budget Management)

. مدیریت منابع انسانی ( Human Resource Management ( HRM

. مدیریت منابع تولید ( Manufacturing Resource Management ( MRP

. مدیریت فرآیند کسب و کار ( Business Process Management ( BPMS

. مدیریت ارتباط با مشتری ( Customer Relationship Management ( CRM

. مدیر وظایف (Task Management)

. هوشمندی کسب و کار Business Intelligent

. داشبورد مدیریتی (Dashboards)

. اتوماسیون اداری ( Office Automation)

. موتور قانون (Rule Engine)

. گزارش ساز( Report Generator)

 

 

 

تماس با واحد مشاوره و اطلاع رسانی : 02188844244

 

 

ارتباط از طریق واتساپ